1. Előszó

178 22 8
                                    

Jimin szemszöge


Minden a nyári melóval kezdődött, egy színházban ahol munkát kaptam mindenesként. Nagyon szeretek ott lenni. Igaz vannak keményebb feladatok, de azért nem olyan vészes.
Pont nekem való munka . Nem kell senkivel nagyon beszélgetni , és igazából zenével a fülemben elvégzem a feladatokat szép sorban és ennyi.

A nevem csak a takarítók tudják .Még a főnököm is mindig valami másik nevet mond a Jimin helyett. Voltam már Jim, Jumin és sok más. De nem zavar igazából meg csinálom a feladatokat, mindenki örül és én is kapok fizetést. Bár egynek örülnék, ha Jungkook tudná a nevem... és itt jön a kérdés.
Ki az a Jungkook ?...

Pár hónapja elkezdtek egy darabot próbálni. Elég nagy darabnak ígérkezik, meg mindig nagyban folynak a próbák. Egy musical, éneklés és táncolás sokasága díszíti, és Jungkook a főszereplő.

Ő egy csodálatos ember. Mindig nézem őt, ha itt van, persze csak sunyiban nehogy észrevegyen. Egy tehetséges, jóképű, okos és cuki férfi. Úgy énekel hogy a szívem is belefájdul a gyönyörbe. A dalok elképesztően szépek. Már kábé én is tudom az összeset, annyit hallodtam már őket itt. Le tudnám őket zongorázni az fix.
Ja igen én is szoktam néha hangszerhez ülni . Van otthon egy kis rozoga zongora amin néha pötyögök. Nem vagyok zenész, de szeretem .

Rengeteg sok színész érkezett emiatt a darab miatt , biztosan nagyon sokat fog ezen keresni a színház. Sok tehetséges ember összegyűlt egyhelyen és egy csodát raknak a színpadra. A darab elképesztően szép és a dalok is nagyon jók.  Nagyon szépen előadják őket . Jungkook meg főleg .

Egy kis faluban játszódik a darab, ahol is nagymamájával él együtt egy kisebb házban a tehetséges fiú. Szegény család, de annál boldogabb. A fiú híres énekes szeretne lenni, de a körülmények nem engedik. Mamája hirtelen nagyon beteg lesz és még a kezelést is elég nehezen fizetik ki. Az utcán kell énekelnie hogy pénzhez jusson. Aztán jön egy új lány a faluba. Ő is énekel, de ő csak kikapcsolódás miatt jött a kis csendes faluba mivel kicsiként itt nőtt fel. Ő már híres énekes a nagyvárosban. Meghallja az utcán éneklő fiút és bele is szeret első hallásra. Ezek után nyilván egymásba szeretnek mint ahogy a mesékben szokás. A darab végén pedig egy nagy finálé műsor jön. Jótékonysági műsor ahol mindenki énekel táncol és így szerzik meg a kezelésre a pénzt. Így a nagymama is jobban lesz. És igazából itt van vége a csók jelenettel mikor nagy ölelkezésbe torkollik a vége és cupp. Nem vagyok féltékeny minden alkalommal mikor látom, mivel tudom hogy Jungkook is meleg mint én. Inkább a zongoristára vagyok féltékeny, mivel ő Jungkook párja.

Taehyung a híres és tehetséges zongorista. Modell alkat, és ráadásba még okos is, minden ami egy tökéletes férfira vall . Összeillenek az már biztos Jungkookkal. Irigység uralkodik el rajtam mindig mikor egymásra mosolyognak. Látszik a szikra ami ilyenkor lobban köztük. Nagyon régóta együtt lehetnek biztosan.

Most is a melóba megyek . Biztosan megint valami jó kis feladatot talál ki nekem a főnök . Mindig valami izgalmas vár. Ezelőtt az eldugult wc-t kellett megszerelnem . Imádtam minden pillanatát. Utána nem mertem Jungkook közelébe menni ,nehogy azt higyje sz*r szagom van. Még csak az kellett volna, végleg elkönyvelt volna "nem megyek a közelébe" fiú.

A szüleim voltak így velem kapcsolatban. Elküldtek otthonról, úgy 2 éve történt, mivel bevallottam hogy meleg vagyok . Nyilván nem tetszett nekik . El jöttem. Laktam az utcán, néhány barátnál is, aztán  2 hónap után meg kerestek a szüleim és azt mondták menjek vissza . Esedeztek a bocsánatomért nyilván meg is kapták és haza költöztem. Azért 2 hónap életemért küzdés nem volt leány álom.

De már ez a múlt és minden rendben az életemben. Kivéve hogy Jungkook nem az enyém , de majd biztosan én is rátalálok egyszer a nagy szerelemre .

Sziasztok!
Rég voltam erre felé.
Remélem örültök a kis pár részes sztorinak amit megszeretnék veletek osztani.
Remélem mindenki jól van.

A színfalak mögött nézlek/Jikook short storyOnde histórias criam vida. Descubra agora