Późnym wieczorem siedziałam w domu aż zgłodniałam i postanowiłam zamówić pizzę , wziełam telefon i wybrałam numer pizzeri i zadzwoniłam po chwili słyszę głos kobiety mówię jaką pizzę chce po tym się rozłączam i czekam pół godziny po tym słyszę dzwonek i podchodzę do drzwi i je otwieram.
Widzę bardzo bardzo przystojnego młodego chłopaka z pizzą w ręku od razu się podniecam i mówię.-Dobry wieczór, poczekaj chwilkę-
Chłopak nic nie odpowiada więc Milena przymyka drzwi i idzie kawałek za róg niby po pieniądze lecz nie chciała mu zapłacić oczywiście mogła by lecz nie chciała chciała coś innego...
Podchodzi do drzwi i mówi.
-ups chyba nie mam jak zapłacić może jakieś inne rozwiązanie Milena uśmiecha się figlarsko i dwuznacznie.
-chłopak mówi swoim seksownym zmysłowym głębokim głosem-dobrze zabawimy się gorąco.
Milena łapie go za koszulkę i wciąga do mieszkania chłopak kładzie pizzę na stół po tym Milena całuje go mocno w usta on odwzajemnia ten namiętny gorący pełny pożądania pocałunek i kładzie jej jedną rękę na tyłek a drugą na pierś i mocno ściska ale nie za mocno Milena cicho jeka mu w usta po tym on popycha ją na łóżko które stoi w salonie wiem dziwne ale tak dom był zaprojektowany po tym on ściąga swoje spodnie a później ona swoją koszulkę po tym Milena ściąga mu koszulek a on jej spodnie i tak są przed sobą w samej bieliźnie po chwili nie mają już nic on gwałtownie odwraca ją na brzuch i pyta-napewno tego chcesz?-Milena odpowiada-Tak!-po tym on w nią wchodzi przy czym Milena poczuła lekki ból który po chwili zastąpiła przyjemność i ich głośnie jęki jęczyli jakby ktoś ich zarzynał po tym Milena dochodzi po niej on z głośnym jeblonieciem on upada na bok i mówi-to było zajebiste-Milena mówi po chwili-tak-po tym on wstaje ubiera się i daje jej kartkę która wyciągną z majtek i mówi-zadzwoń mała puszcza jej oczko i wychodzi Milena zasypia.
Wiem totalne gówno ale cóż życie może kiedyś
333 słowa 😭🤣🤣