Pewnego dnia do szpitala trafia pewien
Mężczyzna po wypadku na motorze jest wysoki bardzo seksowny brunet ma krótkie włosy i czarne oczy jest bardzo umięśniony.Już prawie koniec jej zmiany Asia to wysoka brunetka jest bardzo ładna i bardzo seksowna uwodzi dużo mężczyzn i nie tylko... Ma ciemno brązowe oczy.
Już prawie pod koniec zmiany dostaje pacjenta młodego mężczyznę po wypadku motorowym więc udaje się do pomieszczenia w którym on leży gdy już tam jest mówi - dzień dobry panie Konrad - gdy widzi jaki on jest seksi od razu staje się mokra i podniecona.
Konrad odpowiada jej - dzień dobry odpowiada jej swoim głęboki seksownym głosem.
-Więc co panu dolega? - pyta Asia.
-No nie wiem może sama to pani sprawdzi odpowiada jej Kondrat figlarskim głosem.
Asia podchodzi do drzwi i zamyka je na klucz.
-Wiec niech pan zdejmie koszulkę a poza tym może mówmy sobie na ty jestem Asia.
-Kinrad.
Seksi imię Asia myśli.
-wiec dobrze Konradzie zdejmij koszulkę Asia mówi podnieconym głosem.
Po tym Konrad zdejmuje koszulkę i odsłania seksi kaloryfer na ten widok Asia wzdycha głośno i az jej ślinka pociekła ale ją szybko starła uśmiechając się- więc dobrze mówi i podchodzi do niego-i dotyka go po kaloryferze niby żeby sprawdzić co mu dolega. Konrad przez ten cały czas się na nią patrzy i myśli w głowie co jej zrobi jak głośno będzie jęczałam
Po tym Asia myśli jebać to i pyta Konrada -chcesz się pieprzyć?
Po tym Konrad mówi -wow jak spontanicznie podoba mi się to kotku-
-no to dawaj kotku-Asia mówi z łobuziarskim uśmiechem i wbija się mu w usta a on odwzajemnia pocałunek. Całują się tak przez chwilę po tym Asia pcha go na łóżko i na niego wchodzi okrakiem siana mu na kolana i dalej się całują Asia zjeżdża mu na szyję i składa mokre pocałunki na niej później zjeżdża niżej i jeśli językiem po jego klacie jak już dojeżdża do spodni to je odpina Konrad nie składa żadnych protestów więc Asia próbuje mu ściągnąć spodnie ale coś jej nie wychodzi więc Konrad musi jej pomóc i je ściąga po tym mówi do Asia ściągnij koszule i Asia wykonuje polecenie ściąga koszulkę i ukazują się bardzo duże jędrne i nabrzmiałe piersi w koronkowym seksownym białym staniku.kondrad widzisz ten widok wzdycha nigdy nie widział piękniejszych piersi niż te Asi bierze jedną pierś do ręki i ściska Asia cicho jęczy z przyjemności po tym tym zdejmuje mu bokserki i ukazuje się ogromy penis 38 cm jest cały nabrzmiały Asia nie może się powstrzymać i podwija spódniczkę I odchyla stringi i na niego siada gwałtownie przez co lekko ją zabolało ale zaczęła go lekko ujeżdżać więc bardzo szybko ból zniknął i zastąpiła go wielką przyjemność , zaczęła go ujeżdżać jak konia szybko jechała bardzo szybko... Co chwilę było w pomieszczeniu słuchać jęki raz jego raz jej było bardzo głośnie po chwili Asia poczuła wielką przyjemność i krzykneła po chwili poczuła jak Konrad też doszedł i jak po jej ciele rozchodzi się ciepła sperma i on też krzykną poczekała chwilkę i wyszła z niego i opadła obok Konrada. Konrad po chwili powiedział to było wspaniale , najlepsze Konrad rzekł. Asia tylko wymroczala-Mhm.
-Gotowa na rundę nr 2?-spytał konrad.
Asia pokiwała głową więc Konrad wstał nadal z bardzo stojącym fiutem i podniósł Asię i gwałtownie przyparł do ściany mówiąc -zaraz będzie ostro kochanie.
Podniósł jej nogi i trzymając je wszedł w nią Asia zaczęła jęczeć i Konrad też jęczeli tak przez 15 minut aż w końcu razem jednocześnie.
Po tym Konrad złożył jej jeszcze jeden długi pocałunek na ustach i się ubrali i Asia w końcu mogła zająć się nim medycznie i może nie tylko...
Okej bardziej się postarałam może trochę lepiej xd 😏😘