Fantazja zboczonej Ani.

668 1 1
                                    

Pewniej nocy Ania Bałon po całym wieczornym maratonie oglądania Editów z Ghostem , Pricem i Köngim zapada w sen lecz gdy myślała że to będzie zwykła spokojna noc. To się bardzo przeliczyła.

                             ~~~~~~~~

Ania otwiera oczy i widzi że leży w jakimś dziwnym ciemnym pokoju na łóżku lecz nagłe słyszy otwierają się drzwi i po tym zapala się światło u progu drzwi widzi Ghosta który patrzy się na nią z pożądaniem w oczach jest cały rozebrany ze stojącym fiutem na wierzchu Ania na ten widok przeraziła się z podnieceniem stała się cała mokra gdy umięśniony mężczyzna zaczął iść w jej stronę Ania zaczęła cofać się na łóżku aż w końcu uderzyła plecami w ramę łóżka gdy już nie miała drogi ucieczki
Ghost był już przy nie wziął ją i rzucił na łóżko tak że Ania leżała pod nim Ania poczuła jego stojącego fiuta na swoim udzie lekko jękła dlatego że ghost trzymał ją za nadgarstki nad jej głową tak żeby nie mogła się ruszyć patrzyli sobie chwilę w twarze aż nagle ghost zaczął namiętnie całować Anię w usta zaczął wpychać jej język do ust Ania na początku nie odwzajemniła pocałunku ale z czasem zaczęła lecieć w ślimaka razem z nim lekko jęcząc mu w usta Ania już nie mogła wytrzymać napięcia oderwali się na sekundę od siebie i ghost powiedział swoim głębokim seksownym głosem.

- Teraz spełnię twoje wszystkie najbrudniejsze fantazje Ańću robaczku seksowny.

Ania jedynie wyjeczała na to swoim cute anime głosem.

- Tak proszę tatusiu UwU.

Ghost wstał i zaczął agresywnie ściągać ubrania z ani zaczął robić jej malinki na całym ciele macać ją po piersiach cipce tyłku Ania jęczała głośno aż w końcu ghost usiadł na łóżku wziął Anię i położył na jego kolanach i uderzył ją z trzy razy w tyłek Ania jeczała glośno UwU i ghost włożył jej palca w dupę i zaczał ruszać mocno i szybko Ania jęczała bardzo głośno ghost zaczął ocierać fiutem o jej nogę a drugą rękę włożył w jej cipe Ania doszło doszła dodupnie i gdy to się stało poleciała jej trochę kupka ghost gdy to zobaczył zarumienił się i wział jej kał do ust zjadł go i powiedział.

- Oh yeah baby kocham smak twojego gówna w moich ustach.

Potem splunął jej na głowę tym gównem i Ania znów doszła z bardzo głośnym UWUUUUU na jej ustach ghost podniósł ją agresywnie i wszedł w jej cipe i ruchali się na podłodze i nagle do pokoju wszedł köngi Ance aż stanął fiut na jego widok ghost ruchając Anke w dupę wstał i zrobił miejce köngiemu żeby wszedł Ance w dupę gdy już ruchali się w trójkę Anka straciła aż przytomność lecz ghost pierdolną jej lepe na mordę i ona się obudziła i w sam raz doszła i się zrzygała ghost zaczął zlizywać jej rzygi z niego chłopcy następnie wyszli z Anki i köngi wyciągnął z fiuta 45 cm noż myśliwski ani na ten widok ślinka poleciała bo wiedziała co się stanie köngi jebną Ance lepe na mordę i od razu jebnął ją w cycka Anka poleciała na ziemię i tak leżała jak szczur köngi rozłożył jej nogi i włożył 45 cm nóż do cipy anką jęczała z przyjemności aż w końcu z wycieńczenia doszła i straciła przytomność.

Nagle Ania budzi się w pokoju cała spocona i mokra na cipie cała w rzygach i troszkę krwi myśli że to był tylko sen przewraca się na drugi bok w łózku i widzi ghosta i ghost mówi.

- Gotowa na rundę drugą?



Ciąg dalszy nastąpi.....

Może.

one shoty erotic Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz