obóz harcerski

600 2 2
                                    

Kuba to wysoki umięśniony chłopak ma brązowe włosy brązowe oczy i jest gejem jest zakochany w swoim przybocznym w harcerstwie Antonim.
Antoni to wysoki jeszcze bardziej umięśniony od Kuby seksowny chłopak ma ciemno brązowe włosy i także brązowe oczy jak Kuba , Antoni jest biseksualny i nie  jest za bardzo zainteresowany w Kubie za bardzo lecz chłopak wpadł mu w oko chłopaki są już drugi tydzień na obozie harcerskim jest przedostatni dzień obozu wszyscy powoli zbierają rzeczy i nagle Antoni wolą Kubę do swojego namiotu.

- Kuba chodź tutaj proszę pomóż mi z czymś- wola głośno Antoni Kubę.

- Dobra idę! - odpowiadał harcerz i zaczął iść w stronę namiotu Antoniego.

- Czego dusza pragnie Antoni?- Powiedział lekko zestresowany i podekscytowany Kuba.

- Możesz mi pomóc spakować parę rzeczy tutaj proszę - powiedział z figlarskim uśmiechem Antoni.

- Tak jasne - Powiedział Kuba i wszedł do namiotu Antoniego , antoni zamkną wejście za nimi.

- Więc z czym mam ci pomóc Antek?

- Z tym- powiedział Antoni i złapał Kubę za rękę i pociągnął w stronę swojego krocza i Kuba poczuł to że Antoniemu stoi i nagle poczuł jak jego fiut drgną.

I nagle znikąd Antoni zaczął całować się z Kubą namiętnie z ślinką i języczkiem Kubie stanął fiut i zaczerwienił się Kuba jęknął mu lekko w usta całowali się dopóki nie musieli złapać tchu jedno od drugiego się oderwało i patrzyli sobie przez chwilę w oczy po tym zaczęli się jeszcze bardziej całować i Antoni zaczął ściągać Kubie mundur agresywnie i szybko z pożądaniem w jego ruchach potem Kuba został już w samych bokserkach i zaczął rozbierać Antoniego  gdy już tak stali przed sobą nagle Antoni klęknął przed Kuba i ściągnął mu bokserki i zaczął obciągać mu fiuta agresywnie mocno i namiętnie Kuba zaczął jęczeć i stękać gdy Antoni mu obciagał Kuba czuł że już nie mógł wytrzymać i doszedł i z mocnym impetem spuścił mu sie do ust Antoni półką każdą krople wstał i pocałował Kubę w usta następnie kazał się Kubie obrócić i wbił się mu w dupę mocno i zaczął ruszać biodrami teraz obydwoje jęczeli w rytmie i tak przez następne 20 minut ruchali się mocno aż tu nagle wchodzi druhnn Mateusz i oni nagle dochodzą razem jęcząc Mateuszowi już stoi fiut i pyta.

- Mogę do was dołączyć chłopaki?

- O-oh taak możesz- odpowiada zaspany Kuba.

Mateusz zaczął się szybko rozbierać od stup do głów i gdy Antoni był w Kubie Mateusz wbił się Antoniemu w dupę i ruchali się w trójkę pokolei namiot wypełniły jeszcze większe jęki i krzyki nagle doszedł pierw Mateusz wyciągała i spuścił się na twarz Kubie potem Antoni spuścił się na Mateusza i Kuba spuścił się na siebie zaczęli się całować i walić konia obciągać i tak dalej i tak dalej...

one shoty erotic Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz