~~Partiden sonraki gün ~~
~~Beatrice~~
Başım çatlıyor .Dün içkiyi fazla kaçırmışım.Çalan kapıyla irkildim ellerimle gözlerimi ovuşturdum ve aşağıya kapı açmaya indim.Kapıda son derece tatlı ve bir o kadar da seksi bir Calum Hood duruyordu .Evet dün o yanımdan gidince instagramına girip soyadını , ailesini ve genç kızların sapıkça yorumlarını gördüm.Açıkçası sonuncusu beni korkuttu.
"Bea"
"Cal"
"Bana kahvaltı yapmadığını söyle"
"Kahvaltı yapmadım"
"Süper ! Hazırlanman için 15 dakikan var çocuklarla ve annelerimize kahvaltı edeceğiz "
"Calum ben gelemem aileler felan hem daha dün tanıştık teknik olarak ondan önceki gün ama herneyse gelemem."
"Sana sorduğumu hatırlamıyorum Bea.Çabuk ol hadi hem sanki seninle yıllardır tanışıyoruz gibi hissediyorum."
"Tamam içeri geç hazırlanıp geliyorum ."
"Bekle ondan sonra havuza gideceğiz bikinilerinide giy."
"Tamam."
Bikinilerimi içime geçirdim.Kot şortumu , onun üzerine siyah atletimi ve onun üzerine de sarı hırkamı giydim , koluma küçük pembe saatimi,altıma supralarımı.
Normalde bu kadar süslü değilim ama Luke'nin bana Mia'ya karşıgelebilirsin sözü üzerine çok düşündüm ve kendime toparlanmaya söz verdim.Yuvarlak gözlüklerimi taktım ve hemen saçımı yandan ikiye ördüm,aşağıya indim."Vay canına çok güzel gözüküyorsun."
"Saçmalama hadi çıkalım ."
Arabaya bindik Calum radyoyu açtı ve Dustin Tavella (anlamsızca aklıma Nurella geldi ) - everybody knows çıktı.Eşlik etmeye başladım.Calum'da eşlik etti bir süre sonra güle oynaya kahvaltı yapacağımız mekana vardık.Çocuklar ve anneleri karşılıklı oturmuşlardı."Selam anne bu Beatrice"
"Ah selam Beatrice oğlumun bana tanıştırdığı ilk kız arkadaşısın aslında sanırım oğlumun ilk kız arkadaşısın ."
"Annee !"
"Bayan Hood ben Calum'un kız Arkadaşı değilim"
"Aww özür dilerim tatlım"
Kahvaltımız bitti .Daha sonra anneler gitti ve biz havuza gireceğimiz yere geldik.
Selam !! Gün geçtikçe hikayeye ilgi artıyor çok mutlu oluyorum.Telefondan Yazdığım için Yazım yanlışları oluyor mesela bunu yazarken çoğu kelimenin baş harflerin felan büyültüyor telefon çok gıcık onları görmezden gelirseniz sevinirim😊 Lütfen vote + yorum yapın ✌🏻️ Sizi seviyorum 😘😍