0.6

83 2 5
                                    

Selamlar ben birşey farkettim ben gayet uzun bölümler yazıyorum ama araya boşluk koymadığım için kısa görünüyor.Bu arada My Mad Fat Diary izleyen var mı yeni sezonun ilk bölümü çok heyecanlı neyse konu saptı umarım beğenirsiniz vote + yorum yaparsanız sevinirim 😍💋❤️.

Havuza geldik .Ben şezlongda uzanıyorum ve diğerleri havuzdalar.Birden üstüme atılan bir kova su ile yerimden sıçradım.

"Luke !!"

"Ben oluyorum"

Aklıma gelen fikir ile yüzüme sinsi bir sırıtış yayıldı.

"Sorun etme Luke hadi gel bana sarıl çünkü çok üşüdüm "

Luke şapşalı şapşallığını birkez daha kanıtladı ve bana gelip sarıldı bende onu havuza ittim .Unuttuğum bir detay vardı bende onunla birlikte havuza düştüm.

"Hey bu adil değil sadece senin düşmen gerekirdi."

"Benden ayrılamadığını biliyordum."

"Bakıyorumda bugün egon pek bi yüksekte."

"Tabikide"

"Ego demişken Mia ile yaşadıklarımızdan sonra bana söylediğin şeyleri epeyce bi düşündüm ve bende değişmeye karar verdim artık onlarla başa çıkacağım artık ezik Beartice bulamayacaklar."(konu geçişlerinde berbat olduğumu söylmemişmiydim umarım geliştiririm)

"İşte benim kızım "

"Ne?"

"P-pardon şey ağızımdan öyle kaçtı şey ben sana her türlü destek olurum tamam mı bi alo Luke demen yeterli."

"Telefonun kayıtlı değil."

İkimizde bu dediğime kahkaha attık havuzdan çıktık ve Luke telefon numarasını kaydetti hemde "Dünyanın en yakışıklı Egoisti " diye şapşal tabi bende kendimi "Dünyanın en güzel cadısı" diye kaydettim imtikan .

Eve geldik duş aldım , üstümü değiştirdim .Evde biraz durduktan sonra sıkıldım ve dışarı çıktım.Kulağımda kulaklarımla kendimi kaptırarak yürüdüm ve sonra daha önce gelmemiş olduğum biryerde buldum kendimi.Evet bravo Beatrice kayboldun.Fazla telâşlandım aklıma Luke'u aramaktan başka bir çare gelmedi.

"Alo"

"Alo bakıyorum hasretime dayanamamışsın hemen arıyorsun"

"Saçmalama be kayboldum"

"N-na-nasıl nerdesin ?"

"Kayboldumdan ne anlıyorsun sen nerde olduğumu bilsem seni kayboldum diye aramazdım."

"Bana orayı tarif et"

"Şimdi bir yol var yolda kırmızı ve mavi arabalara var."

"Tamam geliyorum

"Saol"

"Beatrice sen salak mısın ? Nasıl anlıyım neler var orada dükkan ismi ver"

"mmm Lele's Bookshop diye bi yer var."

"Tamam biliyorum orayı hareket etme sakın."

"Sen istesende etmem zaten."

Fearful /S.G /L.HHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin