Selam ! Fearfula artık yeni bölüm eklemem gerek diye düşündüm hikayeyi çok aksattım ve bu süre içerisinde hikayeyi okudum ve baya hatalar yaptığımı düşündüm.Sizce bu hataları düzenlemeli miyim yoksa canım yazarımızı niye yoralım ikinci bir kitaba devamını getirsin mi diyorsunuz ? Ya da boşver sen böyle devam et mi ?Neyse size iyi okumalar umarım güzel bir bölüm olmuştur fikir belirtirseniz sevinirim sizin görüşleriniz
benim için önemli 🙈❤️Bölüm şarkısı : Selena Gomez
- Kill em with kindnessSabah hiç alışık olmadığım yerde uyanırken buldum kendimi.Sonradan olanları hatırladım ve sıkıntıyla bir nefes verdim.Yataktan hiç istemesemde ayrıldım ve elimi yüzümü yıkamak için lavoboya girdim.İşimi hallettikten sonra üstümü değiştirip aşağıya indim.Mutfaktan güzel kokular geliyordu.
-Günaydın ! neşeyle şakıdı Calum
-Sanada günaydın Cal !
-Günaydın güzeller güzeli Beatrice.
Michael'a cevap vermek yerine kendime bir sandalye çektim ve oturdum.-Yapma ama.Bu olanlar bizim suçumuz değil bilmediğin şeyler var Bea ! Dedi Ashton
-Peki bilmediğim şeyler neymiş anlatında bileyim.
-Tamam çocuklar.Ben daha fazla Beatrice ile küs kalmak istemiyorum.Herşeyi anlatıyorum.
Ashton'u onaylayan sesler çıkardılar.
-O gün sana o şeyleri hiçbirimiz içten söylemedik.Herşeyi menejerimiz söylettirdi.Bize bunları söylemezsek asla iyi bir grup olamayacağımızı ve bir iki haftaya kalmaz grubumuzun dağılabileceğini söyledi.Sende biliyorsun ki ünlü olmak bizim en büyük hayalimizdi.
-Tamam.Anladım ama bana o lafları söylemek sizi daha iyi bi grup haline mi getiriyor???
-Hayır! Ama evet yani o sıralar Calum ve Luke sana karşı duygular besliyordu.Onun için hep kavga ediyorlardı.Gerçi şuan aynı şeyleri düşünüyorlar mı bilmem ama.
İkiside kırmızıya dönüştü ve Calum ben hariç heryere bakmaya özendi.Bu duruma o ikisi hariç hepimiz kıkırdadık.
-Hadi gelin bakalım dedim ve sarıldık.
Bilmiyorum onları çabuk affederek hata mı yaptım ama bildiğim tek şey varsa o da bu sersemleri çok özlediğimdi....