Üzerime giydiğim mini crop ve minik eteğimle aynadan kendime baktığımda güzel göründüğüme karar verdim ve çantamı alıp çıktım.
Siyah araba beni kapının önünde bekliyordu. Hızlı adımlarla arabanın yanına gittim fakat o benden önce davranmış ve arabadan inerek hızlı adımlarla yanıma gelmişti.+Sikeyim, kıyafetin nerede?!
Yüksek çıkan sesiyle irkilmiş ve şaşkınca bakakalmıştım.
-Neyden bahsesiyorsun?
+Üzerine 2 parça kumaş geçirmiş dışarı çıkıyorsun! Sen bana kafayı mı yedirteceksin!?
-Üzerimdekiler gayet güzel bir kere! Bana karışamazsın!
+Sen bana aitsin ve sana kimse bakamaz tamam mı?
Bunu demesi ile yumuşamıştım.
-Bağırma bana! Korkuyorum..
Gözlerim dolmuştu. Hızlıca kollarımı önümde birleştirip başını aşağı eğdim. Derin bir nefes alıp sakinleşmeyi beklemiş ve beni kaslı kolları ile sarmıştı. Onun kolları arasında neredeyse yok oluyordum çünkü minnacıktım.
+Şu adam resmen seni yedi! Ah delireceğim!
Bununla birlikte bende kollarımı ona sarmıştı. Kısa kollarım bütün bedenini sarmaya yetmiyordu bile.
-Ben sadece seni seviyorum boşver onu.
Bunu dememle yumuşamış olacak ki saçlarım arasında dudaklarını hissettim.
Daha sonra içeri doğru yürürken adamlarıma seslendi.+Şu adamı depoya götürün!
Bir şey diyemedim çünkü banada kızardı. Muhtemelen adam ölücekti. Yazık oldu tüh.
~Elay ve Zeynep
Merhaba cicilerim!🤩
Bir işim olduğu için birkaç dakika erken bölüm atıyorum. Evet çok kararlıyımdır🤭
Şuan okuldayım ciciler! Bundan sonra bölümleri Zeynep ile beraber yazacağız😄
Her neyse kendinize cici bakın!😘🥺
Keyifli okumalar cicilerim🤍