İroni

1K 10 8
                                    

Merhabalar! Bu kurguyu kimler okudu bilmiyorum ama, umarım ciddiye almadan, ironi olduğunu bilerek okumuşsunuzdur!
Cidden bu kadar ergen birileri değiliz, eğer buna inandıysanız üzgünüz.
Tamamıyla eğlenmek ve birbirimizin cringelıklarına gülmek için yazılmış bir kurgudur.
Ve biz bunu gece 2'de birbirimizle dalga geçerek okuduğumuz cringe ficleri taklit edip yazmış ve bir anda Zeynep'in 'Bunları wattyde yayımlasak nasıl olur?' diye sorması ve benim tamamen büyük bir ciddiyetle 'Yapalım mı?' diyip Zeynep'i ikna etmem üzerine yayımladık!
Bence okuyan 187 kişinin hepsi ironi olduğunu anlamıştır diye umuyorum. Size cicilerim diye seslenip cringe damarınızı patlattığım için beni affedin lütfen! 🤧
Bu arada emojileri büyük bir samimiyet ile atıyordum, lütfen onlara laf etmeyin, teşekkürler.
Ve şöyle bir şey diyeceğim, ben bu kurguyu nasıl tamamlamam gerektiğini bilmiyorum. 😀
Sadece yazıp, yayımlama kısmını biliyordum ve şuan mal gibi kaldım.🥲
Her neyse bundan sonra kendi yazdığım ve ciddi olan bazı kurgular yayımlıcam. Ama hepsi tek bölümlük, yani aslında hepsi değil ama 10'da 9'u öyle. Onlarında okursanız aşırı müteşekkir olurum!
Cidden yazarlık en büyük hayallerimden.🤩
Ve ve ve ve, Minsung ve Hyunlix ficimde var!
Chanmin ve Jeongbin ficide yazmayı düşünüyorum, ama biraz uzun zaman alır gibi.
Her neyse babyler, biz kaçar. Bundan sonra bir daha böyle bir şey yazar mıyız? Hiç sanmıyorum ama büyük konuşmayacağım!
İyi geceler, tatlı rüyalar! Bizi sevin lütfen, sadece herkesi güldürmek amaçlı yazılmıştır!

Mafya GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin