Eve platin sarı saçlı, 1.80 boyunda, tabiri caizse manken gibi bir kadın gelmişti.
Mafyam bir anda ayağa kalktı ve manken kadınla sarıldılar. Aralarında olmaması gereken bir samimiyet vardı.
Onu daha önce hiç böyle görmemiştim.
Sırıtıyor ve bir mafyaya göre oldukça kibar davranıyordu.
Her ne kadar kabul etmek istemese de, tam anlamıyla kıskançlıktan kuduruyordum. Resmen beni unutmuş gibiydi. Sinir ve kıskançlıktan gözüm dönmüştü. Aniden gelen bir dürtü ile yerimden kalkıp kucağına oturmuş ve dudaklarına yapışmıştım. Sarışın kadın ise şokla kalakalmıştı. Hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Kucağında duran çantasını kavrayıp, hışımla yerinden kalktı ve askıdan kabanını alarak kapıya yöneldi. Son bir kez bize bir bakış attı ve kapıyı büyük bir gürültü ile kapatarak evi terk etmiş bulundu.
O gittikten sonra bir süre daha o pozisyonda kaldık. Daha sonra o yavaşça geri çekildi he gözgöze gelmemizi sağladı. Utançtan yüzüne bakamıyorum. O ise yüzüme pis bir sırıtış ile bakıyordu.+Benim bebeğim beni kıskanmış sanırım, hım?
Utançtan titreyen sesim ile konuştum;
-Y-y-yoo, n-n-ne a-a-alaka?
Gözlerim o hariç her yerde geziyordu. Beni göğsüne çekmiş ve gür bir kahkaha atarak hepten utanmama neden olmuştu.
Gecenin geri kalanı ise hararetli geçmişti ;)~Elay ve Zeynep
Merhaba cicilerim!🤩
Bölüm geç geldi gibi oldu ama aslında öyle değil. Dediğim gibi 16.00'dan sonra bölümler atıcam ve bu belirli bir vakti içinde bulundurmuyor.🤍
Her neyse bugün fazla uzatmıcam.
Keyifli okumalar ciciler, kendinize cici bakın!🤩🥺🤧👋🏻