5. Jak się do siebie zbliżycie?

74 4 1
                                    


Mark Evans- Przychodziłaś w to miejsce ze względu na jego trening i dlatego, że go polubiłaś, on strasznie nie lubi kiedy cię nie ma, a ty się martwisz kiedy się spóźnia. W końcu poprosił cię o numer telefonu.

Axel Blaze- Po dostaniu piłką od chłopaka cały czas bolał cię brzuch poszłaś do lekarza i zobaczyłaś niezłe obtarcie, nie wiadomo jak, Axel się o tym dowiedział i ci pomagał jakbyś była poszkodowana umysłowo.

Jude Sharp- Okazało się, że Jude jest całkiem fajny, macie wspólne zainteresowania i oboje kochacie ZOO, o numer telefonu poprosił cię właśnie tam.

Shawn Frost- Zaczęłaś częściej chodzić na lodowisko i obserwowałaś chłopaka, ten pewnego razu się przewrócił i wtedy to ty pomogłaś mu wstać, tak się zaprzyjaźniliscie.

Byron Love- Kiedy umówiliście się na te zakupy wpadaliście na siebie coraz częściej, jak się potem okazało nasz aniołek cię śledził, bo gdy był u ciebie w domu zobaczył parę fajnych kosmetyków i chciał się dowiedzieć skąd je masz.

Jordan Greenway- Twoja siostra postanowiła, że popracuje w tym sierocińcu dłużej, dzięki czemu ty mogłaś się częściej bawić z Jordanem. Po jakimś czasie ty też mogłaś zostać aktywistką i mogłaś sobie wybrać miejsce, w który będziesz pracować. Wtedy dowiedziałaś się, że twoja pistacyjka znalazła dom i możecie się spotkać jak znajomi w na przykład parku.

Xawier Foster- Już prawie odnowiliście swój kontakt, ty coraz chętniej przychodzisz na treningi nie tylko ze względu na przyjaźń do Xaviera.

Eric Eagle- Po powrocie do domu okazało się, że Eric, którego poznałaś w samolocie nagle uczy się w tej samej szkole co ty ale chodzi do innej klasy. W końcu twój znajomy dołącza do klubu piłkarskiego i coraz częściej przychodzisz na ich treningi.

Hurly Kane- Na lotnisku w dniu twojego odlotu stała się jakaś duża awaria, która uniemożliwiała przylot i odlot samolotów, twój powrót przesunął się o pięć dni. Problem był w tym, że nie mieliście gdzie się podziać dopóki Hurly nie zaproponował ci swojego domu.

Caleb Stonewall- W parku, w którym Caleb znalazł twojego psa, otworzył się park dla psów. Chodziłaś tam z (i/p), w końcu zaczął się pojawiać również chłopak i cię obserwował. Któregoś dnia zaczęło padać i chłopak zaproponował ci kawę na przeczekanie deszczu.

Tak, Caleb nagle stał się romantykiem, a tak BTW to jeżeli ktoś jest trochę pomieszany lub coś się nie zgadza to mnie informujcie.

preferencje IE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz