7. Jak przebiegła randka?

68 3 6
                                    


Pocałunek będzie później 😘

Mark Evans- Mark sprawił, że o mało nie przewróciłaś się pod kinem. Był ubrany w jeansy i czarną bluzę, niby proste ale wyglądał powalająco. Ty ze swoją luźną czarna bluzką i szerokimi spodniami czułaś się dziwnie ale on zapewniał, że wyglądasz super. W kinie byliście na nudnej komedii romantycznej.

Axel Blaze- Axel na waszą randkę przyszedłeś w garniturze, ty też się przygotowałaś i przyszłaś w bardzo podobnym bordowym garniturze ponieważ, Axel zapowiedział żebyś się wystroiła, zabrał cię do najpiękniejszej restauracji w mieście, a potem zabrał na spacer do ogrodu botanicznego.

Jude Sharp- Randka Jude'a była skromniejsza, jak na jego budżet. Ale za to miał dla ciebie twoje ulubione kwiaty i czekoladę. Nie był jakoś wystrojony ale był dość schludnie ubrany ty z resztą też, pochwalił twój strój i poszliście na lody, wtedy do muzeum i do zagrody pingwinków. Załatwił wam nawet karmienie tych zwierzątek.

Shawn Frost- Na waszej randce chciał zrobić dla ciebie coś super jego przyjaciele, ktorych poprosił o pomoc przesadzili przez co nic właściwie nie wypaliło. Trochę zdezorientowana wyszłaś na zewnątrz tam dołączył do ciebie Shawn i zaproponował łyżwy tak ci się podobał wasz taniec, że potem żałowałaś, że tego nie nagrałaś.

Byron Love- Wiesz gdzie go spotkasz ale nie spodziewałaś się, że będzie miał całą kolację i wszystko przygotowane pomogła mu cala drużyna jak się potem okazało. Waszymi kelnerami byli Axel i (o dziwo) zachowujący się po raz pierwszy chyba poważnie Mark. Potem zabrał cię na romantyczny spacer, a sam zachowywał się niezwykle szarmancko i chyba wypsikał się nowym perfumem, który mu wybrałaś.

Jordan Greenway- Po zakończeniu podchodów trafiłaś do domku klubowego, zastałaś tam jedynie Marka, który patrzył się na ciebie jakby na ciebie czekał. Zapytałaś o Jordana, on jedynie powiedział, że ,,Będzie czekał pod wiśnią" i wrócił do czytania jakbyś nagle zniknęła. Poszłaś wić pod rzekomą wiśnię tam zobaczyłaś kocyk i koszyk piknikowy zza drzewa wychyliła się uśmiechnięta pistacyjka i zasiedliście do posiłku.

Xawier Foster- Z Xavierem poszliście do Obserwatorium na seans o gwiazdach na ekranie 180°, potem zabrał cię na jedzenie i punkt widokowy aby pooglądać gwiazdy na żywo. Wtedy wróciliście do ciebie i obejrzeliście jakiś film o kosmitach. Krótko mówiąc to był kosmiczny wieczór.

Eric Eagle- Spotkanie z Ericiem odbyło się w towarzystwie Axela, który akurat mu pomagał. W pewnym momencie gdzieś się oddalił i zostałaś sama z brunetem ten nie czekając na Axela, który swoją drogą wraz z Markiem ukrył się w krzakach, zabrał cię na najprostszy w świecie spacer ale cały czas trzymał cię za rękę.

Hurly Kane- Spotkaliście się na plaży, było dość ciepło więc popływaliście trochę oczywiście oboje byliście przygotowani, Hurly cię przygotował. Pływaliście dobrą godzinę aż zgłodnieliście i poszliście na pizzę, która była najlepsza w tym rejonie.

Caleb Stonewall- Z Calebem poszliście na spacer wzięliście (i/p) i poszliście nad rzekę tam chwilę pograliście w nogę. Wtedy piłka wpadła do wody chciałaś ją wyjąć ale jak to Caleb wrzucił cię do wody był oczywiście na to przygotowany i dał ci ręczniczek, w który zawinął kwiatek i książkę pełna poemacików

Tak Caleb stał się poetą, oczywiście to nie są to jego dzieła ale🤫
Następny rozdział to pierwszy😘
Przygotujcie się psychicznie😈

preferencje IE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz