Mete çocuğun ismini duyduktan sonra iyice kasılan çenesiyle o tarafa doğru döndü. Ah adamım sakin olun benim için kavga etmenize gerek yok tamam güzel ve bir o kadar da harikayım ama ben ikinizi de yeterim siz yeter ki beni isteyin.WTF!!?? Ben az önce ne dedim . 'ikinize de yeterim' vay bee ben ne ara oda sıcaklığında eriyen kaşarlar sınıfına terfi ettim ya.Allahım sen çok affet beni , töbest amiiin ..
Çocuğun bize daha da çok yaklaştığını görünce iç sesime milyonlarca küfürler ettim.Hep böyle anlarda aniden içimde jartiyer girmiş bir kaltak gibi belirir, sonra da beni konuşturup pişman edip birden bire yok olur . Bir ara seninle iyi bir laf dalaşı yapayım da sana sürtüklük yapmak neymiş gösteriyim..
Sanırım biraz daha saçmalarsam iki tane cennetten inme huri gibi çocuk birazdan birbirlerini öldürecek burada .
Mete bileğimi kavrayıp beni arkasına doğru çekerken diğer eliyle , bize doğru yaklaşan çocuğa daha fazla gelmemesi için işaret yaptı. Fakat çocuk garip bir kahkaha atıp -garip dediğim hani şu ego manyağı tiplerinde dizilerde oynayan her istediğini ele geçirebilen ,ele geçirdiği zaferi de tuhaf bir kahkahayla daha korkunç bir hale getiren egoistlerden heh işte o tiplerden - bize yaklaşmaya devam etti.
Ve bu önümde duran hulk kılıklı sarı çiyan bileğimi birazdaha sıkarsa kangrem olup elimi kestirmek zorun da kalıcam be . 'Hey pardon yeşil dev görünümlü pısırık sarı çiyan seni , bileğimi rahat bırakır mısın ? 'demek geldi içimden ama hani şu göt korkusu denilen şey var ya hıh o devreye girdiği için hiç bir şey söyleyemedim.
Mete' nin omuzlarından çocuğa bakmaya yeltendim fakat boyu benden uzun olduğu için bir şey göremiyordum. Hadi ama anladık hepiniz kas yığınısınızda bu kadar kas yapmakta ki amacınız neydi anlayamadım.
Metninin elinden bileğimi çekmek için hamle yaptım ama sağolsun bizim sarı hulk bileğimi daha çok kavradı. Çocuk artık Mete'nin önündeydi beyanlar veremediğim o saçma bakışlarını bana yolluyordu.
-" Ah Metecim bakıyorum da sizin o koyun sürüsüne bir yenisi daha katılmış. "
Hey pardon ama sen bana koyun mu demeye çalışıyorsun hayır yani seninle haddine Aysu ya koyun demek ulan ben varya seni bu koyun sürüsüne dahil eder sonra kurt kılığına girip türlü türlü fanteziler uygularım lan üstünde hayır yani o zaman anlarsın kim koyunmuş kim kurtmuş.-" Defol git belanı başka yerde bul. Geçen gün yedigin dayak sana yetmedi galiba hıh ne dersin..."
Ooo Mete bir sıfır öne geçiyor sayın seyirciler. Gulsemmi ağlasam mı bilemedim çocuğun haline ama çocuk kendini sıkmaktan bukalemun gibi renkten renge girdi. Bir ara Metecigimi tebrik etmeliyim bu zafer için. Pardon pardon ama sen bana orospu derken ilk önce kendine bak kızım hangi ara Mete senin oldu hıh. Ahhh yine bizim iç ses mod: on olmuş şuan seninle
ilglenemiyecegim sevgili iç sesim senden daha önemli hatta bundan sonra senin yaşayıp yasamiyacagini belirleyecek işlerim var benim.
-"Aslina bakarsan Mete yanında ki fıstık sizin sürüye katılmak için fazla mı seksi ne hıh sen ne dersin? " bunu söylerken baştan aşağı beni sürmeyi de eksik etmedi hey bu resmen taciz yani. Şuraya da Aysuyu bu durumdan kurtaracak bir yardım sever çizelim.
Ah hadi ama birisi gelsin artık yoksa cidden bu durum yumruklarla son bulacak. Boynumda her zaman taşıdığım dilek taşımı ellerimin içine aldım. Mete Bey sonunda bileğimi bırakmıştı da. Ne zaman böyle durumlarla karşılaşsam dilek taşıma dokunurum. Belli bir muddet renk değiştirir ama sonra ra kendi rengine döner bu taşlanır bana bu güne kadar verilen en güzel hediyeyi bu taş ya. Seni seviyorum en best bitchesim Burcu.