"Off anne daha kaç kere söyliyeceğim her şeyi koydum valize , hem eksik bişi olursa kargoyla yollarsın ne bu cimrilik anlamadım ki ?" Bunları der demez kafaya terliği yemem bir oldu .Abi bir kadın hiç mi ıskalamaz ya ?
"Cimriymiş bundan sonra daha da cimri olucaz unutma kardeş geliyor "
Tabi ya ben nasıl unuturum o meseleyi .Hayatıma bıcırık bir Aysu geliyor.Tek fark o erkek ben kız … Umarım ablasına çekerde yakışıklı olur.Yani ablası bu ladar güzelken benim erkek modelimde bir o kadar yakışıklı olur herhalde.Düşünsenize aynı benim gibi bişi sarışın,mavi gözlü,gamzeli yarim,yüzünden hiç gülüücük eksik olmayan.Ayyy yerim ben onu ya.
Bunları düşünüren kafama aldığım ikinci darbeyle kendime geldim.Bu seferde teyzem vurmuş iyi mi ? Bunlar abla kardrş beni dart tahtası sandılar herhalde önüne gelen bir tane vurup geçmeden edemiyor:
"Şirine yürü hadi enişten bizi arabada bekliyor.Valizini koyduk bagaja , vedalaş hadi ."
Ohhh iyi bari valizimi taşımışlar .Annem ve babama sarılıp vedalaştıktan sonra komşu annemin yanağına bir öpücük kondurup beni hiç üşenmeden uğurlamaya gelen Burcu'ya da sıkıca sarılıp veda ettikten sonra vedalaşma faslını bitirip arabaya bindim.Harika arka koltukta benim bu salk kuzenim Yağız'la birlikte oturmak zorundayım.IYkk iğrenç,pislik,bencil mahlukat.Abi çok gıcık bir kuzenim var benim.Ne zaman sosyal sitelerde ilişki durumu yapsam teyzeme söyler teyzemde annemi arardı.Allahtan böyle saçma salak şeyler yapmayı kesti.Derken araba çalıştı .Veee bekle beni Düzce ben geliyorum.-Siz şimdi neden Düzce diceksiniz azıcıkta kendi hayayatıma benzetmek istedim hikayemi-Tekirdağğ ve İstanbul arası yaklaşık 2 saat ama eniştem sağolsun son gaz gittiği için 1 saat içinde İstanbulda olduk.Ayıptır söylemesi eniştem biraz zengin ...Ahhhh kimi kandırıyorum baya zengin .Köyde bilmem kaç dönüm tarlası ve iki evi + 2 yazlıkı var merkezde ise 6 daire+2 cafe bu cafelerden birisi Düzcenin en iyi sahil cafelerinden birisidir o yüzden orayı çok sevrim .
İstanbuldan çıkacakkken bacaklarımda bir ağırlık çökmesiyle gözlerim bacaklarıma doğru indi.Tabi ya Yağız Hazretleri yorulmuş olacak ki beni yastık görevine terfi etti.Ah be gıcık mıcık ama çok yakışıklı Yağız.Benden 3 yaşş büyük 20 yaşında.Aslında her yaz köye gitmemdeki en büyük etmende o ve Umut .Zaten biz üç kuzen birbirimizle çok iyi anlaşırız, yani anlaşırdık geçen seneye kadar .Geçen sene nedenini bilmediğim bir sebebten dolayı Yağız ve Umut kavga etmiş o günder beri de küslerdi.Allah allaj ben niye bbunu daha önce hiç düşünmedim ki siz neden kavga etmiştin yavru kuş bakışlarım yğızın üzerindeyken bunları söylüyordum .Tabikide içimden ...Aklımda bir köşe yaz Aysu kavganın nedenini öğreneceksin.
Birden Yağız gülmeye başlayınca nolduğunu merak etmedim değil hani :
"Noluyor benim saf kuzenim şimdide kendi kendine gülmeye mi başladın?" bunu söylememle gülüşü kahkahaya dönüştü.Töbe töbe noluyo lan
"Aysu hatırlıyor musun 2 yıl öncesi sen yine bizimle köye gelirken ben sana bişi söylemiştim" Peh iki yıl öncesi diyor lan ben daha dün ne yediğimi hatırlamıyorum.Sonra birazcık beynimi zorlamaya çalıştım ama yok
"Tamam tamam zorlama o kafayı.Zaten mercimek kadar beynin var onada kısa devre yaptıracaksın, dumanlar çıkacak şimdi kafandan."
Hah ! Hah! Hah! Cem yılmazın kayıp kardeşi seni gidi.Çocuk komiklikten geçilmiyor.
"Şöyle demiştim eğer 18 yaşın girerken sevgilin olmazsa seni istediğim bir arkadaşıma ayarlayacağım, sende koşulsuz şartsız kabul edecektin."
Eyfah, eyfah ben bu ayın sonunda 18 oluyorum demi ve evet benim gibi bir kızın sefkilisi yok Orhan'dan yediğim boynuzdan sonrakimseye güvenemez oldum.Beni o aşağılık Mineyle aldalı tam 6 ay 18 gün oldu, evet günleri sayıyorum çünkü ben onu çok sevmiştim.Şu iddi meselesine gelirsek bu kadar saçma bir iddi a mı olur diyorsunuz ama şöyle açıklıyım size, Yağız bundan önceki birkaç içinde bu kadar yakışıklı oldu hatta geçen yıl diyebiliriz.Bu hep benim sevgililerimi kıskanırdı ve bizde böyle bir iddiaya girmiştik.
"Tamam ama hala ayıın sonuna kadar vaktim var unutma." dememle yüzündeki gülümseme oldu piç smile..Ahh hadi ama bu kadar tatlı olmak zorunda mısınsen !
"Bizim köydeki sümüklülere aşık olamayacığına göre ben sana şimdien birini bulsam iyi olacak." off neden bu kadar ukala ,seksi ve yakuşuklusun.Senin o sümüklü dediğin arkadaşların daha geçen yıla kadar kakindi ne iş diyesim geldi ama dersem krize gireceğini bildiğim için bişi söylemedim.Yağızın bu hayatta en nefret ettiği şey geçmişinin yüzüne vurulmasadır.Ben yine muhteşem hayal alaemimde kendimce takılırken gözlerime inen ağırlıkla kendimi uykunun sıcak kollarına bıraktım.
******
"Kalk lan kalkkk!"
"Subhaneke dinimiz amin ! Noluyo lan "
"Aha aha salağa bak korkudan sadece duann adını okudu mal.Kalk hadi eve geldik."
"Bir insan evladı öylemi uyandırlır sevgili şoparım (!)" Esmer olduğu için ona bu şekilde seslenmeyi ve onu sinir etmeyi seviyorum.
Arabadan inmemle Karadenizin o mis kokusunun yüzüme çarpması bir oldu.Benimse tek yaptığım doğa ananın bize bahşettiği bu güzelliği doya doya içime çekmek olmuştu.Tam merdivenin sonuna yaklaşmıştım ki hayvan gibi inen Yağız sayesinde az kalsın düşüyordum, ama sonda korkuluklara tutunup düşmekten kurtuldum.Aptal çocuk !
"Nereye Şoparımmmm (!)" bunu söyleyince bana kızıyor ama olsun , kızınca çok yakışıklı oluyor.
"Yeni sevgilinle buluşmaya uykucu şirin ...." Bu sülalenin şirinlerle alıp veremediği şey ne acab....Bi dakika bir dakika o ne dedi az önce Yeni Sevgilim Mi ?
*********************************************************************************************************
Arkadaşlar beni gerçekten çok mutlu ettiniz sadece bir günde ilk bölüme gelen bu yoğun ilgi için hepinize çok teşekkür ederim.Umarım beni MetAy çiftiyle birlikte tüm hikayemiz boyunca yalnız bırakmazsınız.Bu sefer sınır birazcık daha yukarı çekildi ama sözümü tuttum ve yb yi hemen getiridim hepinize teşekkürler.İyi okumalar :)
Okuma : 90 ✔
Vote: 10 ✔
Yorum : 5 ✔