Çantamı sırtlayıp kapının önünde Ayçayı bekliyordum ki, oda koşarak gelip ayakkabısını giyerek kapıyı açmıştı. Evden annemizin selamını alıp çıktıktan sonra koşarak bahçeden çıktık.
"Abi Ali abiler gelicek mi?" dedi Ayça bana bakarak. "Yok yol üstü görüşücez" dediğimde başını sallamıştı. Hızla koşturarak okula doğru gittik.
Maalesef alarmı kurmuş ama telefonun sesini sıfırlamıştım ve otobüsü kaçırmıştık. Ve ilk derse gecikiyorduk.
Ali efendide yanıyorsak beraber yanalım diye oturup beklemiş bizi diğerleride onun evinin yanına gitmişti.
Koşturarak Alilerin evine vardığımızda, beni görünce homurdanıp ayağa kalktı. "Elhamdulillah kardeşim ağaç olduk sayende! Hocadan yiyeceğimiz azara hazırsın dimi?" omuz silkip konuştum. "Hadi hadi Yallah çenen çalışacağına ayağınız çalışsın"
Hepimiz koştura koştura okula vardığımızda okula girip, sınıfımıza yöneldik. Ayça 10B sınıfta durdu ve sınıfına girdi biz ise merdivenleri çıkıp 12A'ya girdik.
İngiliz dili hocası Mine hoca bize bakıp başını iki yana salladı. "Çok erken geldiniz çıkın eve gidin yatın tekrar gelin" dediğinde tam Nuh çıkıcakken çantasından tutup geri sınıfa çektim. "Özür dilerim hocam hepsi alarmın suçu bir daha olmaz"
Hoca gözlüğünü düzeltip "tamam geçin yerinize bu son olsun bi dahakine yok yazar müdüre postalarım" dediğinde koşarak sıralarımıza geçtik.
"Yahya geçen dersini yoklamıştım."
"Evet hocam?"
"Notların iyiye gidiyor şimdilik 75 senden daha iyilerini bekliyorum"
Derslere devam ettikten sonra teneffüste sınıftan çıkmış bahçeye gidecektik ki Nazım hoca beni durdurdu. Diğerleri durunca hoca bana elindeki kağıtları verdi. "Evladım şunu 11D ye versene acil işim çıktı" kağıtları elime tutuşturup gittiğinde mal gibi baka kaldım.
"Cananın sınıfı değil mi olm"
"Evet.." diye mırıldanıp ofladım. Hepsinin yüzü asılmıştı. "Git bakalım biz bahçede bekliyoruz" dediklerinde onlar inerken ben 11D sınıfına girdim.
Tahtanın önüne geçtiğimde Canan İdil Şimal üçlüsü bana bakmaya başlamıştı. En üstteki isimle başladım. "Dilara" deyip kağıdı uzattığımda bi kız gelip almıştı. "Ege Berk"
Etrafa bakındığımda burda olmadığını anlamış "sırası nerde?" dediğimde işaret etmişlerdi. Sırasına bıraktıktan sonra teker teker herkesinkini verdim. En son İdil Şimal Canan Sema ve Nazende kalmıştı.
"İdil" deyip kağıdı uzattığımda suratıma iğrenç bakış atıp elimden çekti. "Şima-" kağıdı alıp masaya fırlattığında derin bi nefes aldım. "Cânân" deyip kağıdı uzattım.
Cânân elini uzatıp kağıdı alarken elini elime dokundurmuştu. Elimi hemen çekip Semanın kağıdını uzattım. "Teşekkürler" dediğinde başımı salladım. En son Nazende denilen yeni geldiğini düşündüğüm kıza seslenip kağıdı uzattığımda hala camdan dışarı bakıyordu.
Diğerleri gülmeye başladığında anlamaz bakışlarla etrafıma baktım. "Nazende? Değil mi?" dediğimde bile bana bakmamıştı.
"Engelli o" dedi gülüşünün arasında Şimal. Kağıdı masaya koyup elimi kızın gözünün önünde salladığımda irkilip bana baktı. Hemen masasının altından kulaklık çıkarıp taktı ve "özür dilerim.." diye mırıldanıp kağıdı aldı.
Arkamı dönüp gidecekken Şimale dönüp derin nefes alarak "güldüğün şey komik değildi." deyip sınıftan çıktım.
Tam o anda bağırarak "s****r git lan! p!ç kurusu" ardımdan seslenmişti Şimal.
Küfürbaz hareketlerinden belliydi Şimalin anonim olduğu. Ama demin tamamen emin olmuştum.
📖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Sevda| texting√
Dla nastolatkówBuraya aylarca bölüm gelmezse: @elodienn adlı hesabımdan devamını yazacağım. gizli numara: ya bi defolun artık şu ülkeden gizli numara: suryelisi afganı filistinlisi arabı kürdü eksik olmuyo sayenizde. gizli numara: çöktü lan çöktü ülke anasını sa...