1.

371 10 0
                                    

Ma numesc Victoria Luise, am 16 ani și sunt din Germania, Leipzig și îi ador pe frații Kaulitz.

Eu eram nouă aici, asa ca eu trebuia să ma duc la liceu, deoarece întârzii. Era 6:50. Aveam mult timp până la 7:30 asa ca încep să ma pregătesc și să mananc.
Ma imbrac asa:

 Ma imbrac asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*fără căști*

Imi fac micul dejun și plec de acasă. Ajung la liceu și vad multa lume uitându-se la mine ciudat. Era normal să se uite asa la mine deoarece eram nouă în liceu și mna.
Ma duc la director ca să imi spună care e clasa mea.
D:(director)
D: Buna Victoria! Clasa ta este 11A. Bine ai venit în liceul nostru!
V: Multumesc!!
Ies din birou și deodata vad pe.. TOKIO HOTEL?!? NU POT SĂ CRED CA ERAM CU EI ÎN LICEU! Oare cum ar fi să fiu în clasa cu ei?!? Nu pot să credddd
După vine la mine o fata drăguță.
??: Buna! Se pare că ești nouă! Vrei sa fim prietene?
V: D-da desigur! Cum te numesti?
D: Ma numesc Denisa! Tu cum te numesti?
V: Victoria.
D: Ce nume frumos ai!!
V: Mersii și tu ai un nume frumos!!
D: În ce clasa esti?
V: Sunt intr-a 11A. Tu??
D: Omgg suntem colege!!
V: Yayyy! Hai să mergem in clasa ca vom întârzia!!
D: Okk

Ajungem în clasa și nu imi vine a crede.. BILL KAULITZ CU TOM KAULITZ SUNT ÎN CLASA CU MINE?!
D: Ei sunt gemenii Kaulitz. Cred ca ai auzit de ei.
Eu stateam si ma holbam la ei doi.
D: Heyyy Victoo? *imi făcea cu mâna în fața mea* Helauu fataa ce-i cu tine?
V: Oh- uhm nimic. Da am auzit de ei.
D: Opaaa se vede ca îi placi..
V: Tacii
D: Opaaaa

Di:(Diriga) Buna dimineata copii! Azi avem o colega nouă pe nume Victoria Luise. Victoria, du-te și așează-te în banca cu Denisa Kennedy. *Denisa se ridică în picioare*
Eu ma duc în banca mea si încep să ma uit la gemeni. Doamne ce frumosi sunt amandoi..
Di- Eu trebuie să plec la o ședință în Hamburg, asa ca veti fi liberi în această oră.
D: Yayyy!
Toată clasa se uita la ea.
D: Ce va uitati ca la mașini tamponate?
Eu încep să râd.
Tom se uita la mine. AM ZIS CA LEȘIN.
V: S-a uitat Tom la mineee și a zambittt!!!!
D: Mopu ala? Taci tu din gura. Uită-te la frumosu ala de fratesu ce dragut e.. Îl ador..
V: Opaaa cineva s-a îndrăgostit.. Și nu-l fa mop ca nu-i mop.
D: Mhm bn.

Ora a trecut foarte repede. Pauza aici era de 30 minute?! La noi era doar de 10 minute cea mica, și cea mare de 20.. Ce tare îi aici!
D: Hai să mancam cv și după să mergem in spatele liceului să fumam și noi o tigara ca nu mai pot.
V: Și tu fumezi?
D: Da, de la 12 ani. Pe ascuns.
V: Meama.. La fel.
Amândouă incepem sa râdem.
??: Ce faci pisi?
Ma intorc și vad un băiat creț, brunet cu ochii verzi. Era frumusel, dar nu-i genul meu.
V: Dau muie la curioși.
D: La fel.
Și plecam în spatele liceului.
?? : Hei! Nu scapi asa de usor de mine fa!
Deodata îl vad pe baiatul ala pe jos, și în spatele lui era Tom Kaulitz. TOM KAULITZ?!
T: Am vazut ca esti nouă și ca esti in clasa cu mine și cu frate-miu. Ce faci?
Eu eram data pe mut. Nici nu știam ce să mai fac. Denisa spune:
D: Face bine.. Esti un pic asa mai obsedată de tine ca te cunoaște de mult ca esti in trupa aia și mna..
T: Oh *și zambeste* heyy Victo? Esti aici?
V: D-da s-sunt.
Nu am mai rezistat si l-am luat în brațe. El m-a luat înapoi.
D: Helauu ati uitat de mine??
V: Ne lasi în pace? Du-te la fat frumosu al tau.
D: Care tu?
V: Bill al tau.
Tom începe să râdă și să spună:
T: Tu îl placi pe frate-miu?
D: N-nu?
T: O să îi spun :)
D: Nu te rog nu îi spune!!
T: Ok.. Nu-i spun..
D: Pfiu. Ce bine.
Eu cu Tom incepem sa radem.
D: Bine hai ca va las mai îndrăgostiților!
V: Fututi-
T: Da ce nu-i adevărat? Imi spune Tom cu un mic zâmbet pe față.
EU AM INCREMENIT ACOLO. TOM KAULITZ MA PLACE?!
V: Poate.. Spun eu cu un zâmbet pe față.
T: Fumezi?
V: Da, de ce?
T: Hai să fumam amandoi.. Poate mai aflăm chestii noi despre noi doi.
V: O-ok! Mergem și ne luăm fiecare câte o țigară din pachet.
T: Și cum de ai venit aici în Germania?
V: Pai am venit mai mult aici pentru voi.. Tot timpul am vrut să vă vad măcar o dată în viața mea..
T: Mai lipsește să îi vezi pe Gustav și Georg. Ei sunt intr-a 12B ca sunt mai mari decât noi.
V: Ok.
T: Esti frumusica! Vrei sa iesim azi pe undeva? Sau dacă vrei poti veni la mine..
V: D-Da desigur.
T: Atunci ne întâlnim la mine acasa. Imi da adresa și ma pupa pe obraz. Am intepenit acolo. Tom m-a pupat pe obraz?! Nu imi vine să cred!!

*După ore*
Va urma...

Gemenii KaulitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum