Bu sene okulların açılacağı tarihlerde, can bayağı yoğun bir dönem yaşıyordu çok çalışmış ve aile ile harmanladığı aşçılık bilgileri ile o hep istediği istediği okulu kazanmıştı can küçük bir kasabadan büyük şehirdeki üniversite hayatına adım atmak üzere idi ama heyecanlı ateşli bir maceraya gitmek üzere olduğunun farkında bile bile deĝildi.Görevli: iki kişilik yurt odanız üçüncü katta.
Can:tesekkürler.
Ağır ağır çıkan asansör niyahet durmuştu, can annesinin zorla eline tutuşturduğu kutu ve valizi cekmekte zorlanıyordu kapıyı iteledi kutu yere devrilmişti içindekiler etrafa saçılıp yuvarlandı!
Dani: ne oluyior kim bu ?
Can şaşkındı yarım yamalak konuşan kimdi oda arkadaşı olmalıydı ama konuşmasını komik bulmuştu kocaman gülümsemesi ile birlikte önünde esmer uzun boylu kıvırcık saçlı, kaslı, bir genç belirdi içinden "o çok yakışıklı" diye geçiriyordu.
Dani: ah merhaba ben dani italyadan geldi oda arkadaşları
Can şaşkındı bu konuşma tarzını çok sevimli buluyordu eli ayağına dolandı ne demeli ne cevap vermeli hiç bilmiyordu dani keskin parlak gözlerle canı süzüyordu beyaz tenli uzun boylu iri gözlü bu çocuk " neden öylece dikilmiş cevap vermiyor" diye düşünüyordu can eğilip devrilen salça kavanozunu aldı
Can: aahh pardon şey ben can ah ülkemize hoş geldin
Dani: sen de odalarımıza hoşgeldiniz
Can kahkaha atmaktan kendini alamadi dani şaşırdı fakat düzgün olmayan türkçesi için gülündüğünün farkına varınca o da sevimli bir şekilde güldü can'ın içi rahatladı bu yabancı ama samimi oda arkadaşına bayılmıştı "çok iyi yaptım bu bölümü seçmekle " diye aklından geçirdi gülümseyerek baktığı oda arkadaşıyla ne süprizler yaşayacağının farkında bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can dan dani pastası tarifi
Fanfictionilgili hikaye tamamen kurgu ve hayal urunudur gercekle iliskisi yoktur Dani ve can tvlerden gordugunuz ama kendim hayal urunu olarak yazdigim guzel hikaye buyrunuz...