Can şok geçirdi ne yapacağını bilmez halde geri cekilip karşısında üzgün olarak oturan dani'ye baktı "ona her şeyi yapacağımı söyledim ama eyvah ne yapmalıyım" can da esasen sanat dersleri alıyordu mutfak sanatı olsa bile bu tür şeyle uzak değildi sağa sola başını sallayarak kendini ikna etmeye çalıştı
Dani: sen rahatzi oldu boşver.
Can: hayır rahatsız olmadım bu arada doğrusu rahatsız ah beni dağıttın haha
Dani: gerçekten mi yani sen yapajak o zaman hazırlık olsun.
Can: tamam önce bir duş alayım sonra yaparız.
Dani: tamam ben hazırlanajak.
Can duşa girince cool davranmaya karar verdi "ikimizde erkeğiz yani ne olabilir." Ama bir sorun vardı titremesini durduramıyordu gözlerini sürekli kırpıştırıyordu çok heyecanlanınca öyle yapardı sakinleşmek için çareler aramaya girişti dani'nin karşısında nasıl soğukkanlı olabileceğini bin kere kendine hatırlattı " sonuçta kaç aydır birlikteyiz ne olmuş" içinden deli gibi kendine telkinler veriyor durumu çaktırmayacağına dair kendine boş sözler veriyordu.
Islak vucudu dağınık saçları ve geniş göğsünden süzülen su damlacıkları ile can odanın ortasında durdu dani şovalesini hazırlamış kağıdını yerleştirmiş canın yatağının tam karşısına kurulmuştu onu bekliyordu profesyonel bir eda ile vucudunda gözlerini gezdirdi yaklaştı can yutkundu nefes alışları sıklaştı " kendimi nasıl durduracağım eyvah hiç iyi değil" can cool tavırlarla dani'nin omzuna dokundu
Can: eh ne yapmalıyım hadi göster senin mankeninim artık.
Dani: üstünü çıkarıp uzanacak.
Can: haa tamam okey tamam.
Can kendini kontrol etmekte zorlanıyordu kelimeler ağzından saçma bir şekilde çıkıyordu yutkundu arkasını dönüp havluyu sıyırdı artık koyvermişti dani'nin işaret ettiği şekilde uzandı yarı oturur pozisyonda bir bacağı bükük diğeri serbest kalmış kolundan destek alıp yarım vucut şeklinde uzanmıştı dani uzaktan incelemeye başladı pozisyonu değerlendiriyordu kalemle boy bacak ölçüsü aldı can'a yaklaşıp dizini yatağa koydu can'ın bacak arasına ilişti omuzlarından tuttu can neredeyse kalp spazmı geçirecekti dani omuzlarını 45 dereceye ayarlamaya çalışıyordu omuzlarından tutarken can'ın omuz genişliği ve kasları karşısında şaşkına döndü daha çok dokundu can dayanamıyordu.
Dani: vay kasları çok güzel valla.
Can: hehe sağol sağol.
Dani: rahasız olursa söyle durur ben.
Can: tamam.
Can dani'nin onu beğendiği için mutluydu ama nutku tutulmuş sadece bir kaç kelime söyleyebilmişti onun önünde tüm çıplaklığı ile duruyordu ne hissedeceğini şaşırmıştı "sonuçta ikimizde erkeğiz neler oluyor bana böyle" dani tam karşısında büyük bir ciddiyetle kalemle vucut ölçüsü alıp taslak çıkarıyordu dani aslında titriyordu karşısındaki bu çıplak adam çok etkileyici duruyordu, kendini sorgulamaya başladı "sınıfta kadın bile çiziyoruz ne oluyor bana" bir yandan böyle düşünürken bir yandan yutkunup duruyordu yavaşça iç çekiyor bir yandan can'a belli etmemek için profesyonelce çabalıyordu canın vucüt hatları çok etlikeyici duruyordu "hep böyle miydim acaba erkek vucüdunu mu beğenirdim can'a dokunmak hoşuma gitti aslında" dani birden başını salladı kendine gelmeye çalışıyordu can'a baktı göz göze gelmişlerdi bu tuhaf durumda can'ın ne kadar kızardığını gördü bembeyaz teni, pürüzsüz vucüdu, yüzüne bakınca pembeleşen yanakları daniyi büyülemişti öylece bakakaldı.
Dani: şey aah iyi misin?.
Can: (kısık ve boğuk bir sesle) iyi.
Bu "iyi" cümlesi dimağından çıkarken oldukça zorlanmıştı çünkü heyecandan yüreği ağzının kapısına dayanmıştı malesef ereksiyon olmak üzere idi ve bunun için oldukça mücadele ediyordu ama doğa her zaman kazanırdı dani'nin parlayan gözleri karşısında kendini asla tutamıyordu ama o da ne dani'ye göz ucuyla bakarken nefes almakta zorlandığını ve baygın gözlerle ona baktığını gördü yanakları elma şekeri gibiydi can onları ısırıp yemek istiyordu "o da mı etkileniyor" diye düşündü daninin yaydığı ateşi hissedebiliyordu "eğer bu ateşte yanacaksam öyle olsun." Ağzının kenarındaki hafif gülümseme ile daniye gözlerini dikti dani irkildi ikisi de birbirlerine kitlenmiş bakışıyorlardı.
Dani: şey pozisyon bozuldu geliyorum.
Can: ha nasıl aaa
Ne yapacağını bilemedi dani yaklaşırsa onu çekip öpmekten yatağa atmaktan korkuyordu "neden bunu istiyorum evet arzuluyorum onu istiyorum onu seviyorum".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can dan dani pastası tarifi
Fanfictionilgili hikaye tamamen kurgu ve hayal urunudur gercekle iliskisi yoktur Dani ve can tvlerden gordugunuz ama kendim hayal urunu olarak yazdigim guzel hikaye buyrunuz...