4. dilim

26 1 40
                                    

Eve dönüş yolunda can tuhaf duygular içinde camdan dışarıyı izliyordu bir erkek için kalbinin çarpmasını tuhaf bulsa da bu yeni hisler onu rahatsız etmemişti omzunda dani'nin başı duruyordu yorgun düşen o baş canın omuzlarında dinleniyordu " acaba o benim gibi hissetmiyor mu? ya o bana iyi niyetlerle yaklaşıyorsa? Ya ben sapıksam? Ya o benden nefret ederse?" Can'ın başı döndü bu düşünceler adeta düşlerini kemirdi umutsuzluğa kapıldı. 

Saçlarından okşayıp "dani kalk geldik"

Dani: ahh ben çok yoruldu, acıktı omzun nasil acıdı mı ben ağır?

Can: hayır acımadı iyiyim gel odamıza gidelim sen uzan ben yemek yaparım sana.

Dani: ah sen en sevdiğim arkadaş.

Can irkildi ya gerçekten sadece arkadaşı olarak görüyorsa. Günler günleri kovaladı dönem bitmek üzereydi dani ile can kendi odalarında birlikte iş yapıp, yemekler yiyip, eğleniyorlar dışarı çıkıp birlikte bu büyük kalabalık şehri keşfediyorlardı dani çok mutluydu ama can kaygılı yaşıyordu hisleri gün gün artarken onları bastırmakta zorlanıyordu bazen kendini daniye sarılırken buluyordu binbir bahane ile ellerini tutmaya çalışıyor, bir keresinde fal bakacağım diye ellerini dakikalarca tutmak için daniyi kandırıyordu kimseye anlatamadığı bu duygularla başa çıkmakta zorlanıyordu kimse onu anlamayacaktı.

Can: aç ağzını iyicee eveet güzel mi?

Dani: mmm ben bayıldı ne bu?

Can: sarımsaklı köfte

Dani: ben kokacak oii

Can: haha nereye gideceksin ki akşam oldu?

Dani: ah aşağıya bir kız gelecek beni aradı konuşacak dedi ama ne bilmiyorum

Can anlamıştı dani çıkma teklifi alacak gibiydi "kalbim acıyor ya kabul ederse" can ne yapacağını bilemez halde boynunu eğdi yemeği bırakınca dani onun yüzünü avuçladı.

Dani: ne oldu bir şeyin mi var?

Can: yok biraz başım ağırdı

Dani: aah hemen bir şey vereyim ne vereyim. İlaçı vereyim?

Can: hayır hayır uzanırım geçer

  Dani'nin telefonu çaldı can irkildi kalbine saplanan o melodi canını yakmıştı birazdan dani sevgilisi olarak geri gelebilirdi "elimden bir şey gelmiyor lanet olsun" can yatağa gömüldü gözleri akmamak için direniyordu sürekli kendini sakinleştirmeye çalışırken aslında ondan ne kadar hoşlandığından korkmuştu şimdiden böyle duyguları atlatamıyorken ne yapacaktı "odadan ayrılmalı mıyım? Ya o kızla burda gözümün önünde öpüşürse allahım" dişlerini sıkmaktan neredeyse kırılacaktı kıvranmaya başladı kalbi deli gibi atıyor göz bebekleri büyüyordu atak geçiriyor gibiydi ama ne atağıydı bu?. Kapı gıcırtısını duyduğu an fırladı daninin yüzünden düşen bin parçaydı "ne oldu işler iyi gitmedi sanırım allahım o üzgün ama ben çok mutluyum" diye içinden çığlıklar atmaya başladı.

Can : (gülmemek için kendini zor tutan bir ifade ile) ne oldu dani yolunda gitmeyen bir şey mi var?

Dani: ağlamak isterim, çok kütü ben çok.

Can: neden çok kötüsün bana anlat her şeyi yaparım senin için.

Dani: arkadaşları beni kandırdı bana ödev yok dedi ama var iki gün ben nasıl yapajak nasıl bulacak ne yapajak ben.

Can: neden sana öyle yaptılar ödev ne yardım ederim sanat dersi bende alıyorum yaparız söyle.

Dani: aah ödev birisini çizmek.

Can: haha bu muydu tamam beni çiz ben beklerim öyle heykel gibi dururum korkma bunu yaparım.

Dani: ama sen nü kalajak ?

Can: nü dediğin şey mi?

Dani: evet sen tamamen çıplak olacak kabul eder misin?.

                                 Devam edejek......

can dan dani pastası tarifiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin