Sofor onumde durdu ; Kizlar gitmek istemiyor zorlama dedi sinsice gulerek bende hayir istiyorlar cekil onumden dedim . .
Sofor gitmekte israr etti , dayanamadi ve bizi bagladi ciglik cigliga bagirsak bile kimse sesimizi duymadi demekki issiz bir yerdeymisiz kacmak istedim ama ellerim sikica bagliydi yani eglencemiz daha basinda felakete donmustu ve ben bunu canim arkadaslarima anlatmaya calismistim ama ne yazikki beni dinlememislerdi onlara tabiki kizmistim ama kusemezdim onlar iki kisiydi ben ise bir yalniz kalamazdim bu isi hep beraber halletmemiz gerekiyordu Soforun duymayacagi bir sekilde aramizda konustuk ben Zeynep ' in Asli benim Zeynep ' te Asli ' nin ellerini cozdu ve Soforu yanimiza cagirdik biraz egilmesini istedik dedigimizi yapti bende harekete gectim ve tekmeyi bastim cani cok acimis olmali bir turlu ayilamadi tabi bizde o sirada kactik bir tane hotel bulduk tabiki paramiz vardi bir iki gun orda kalicaktik sonrada lunaparkin yolunu tutacaktik hotel biraz garipti ve tuhafti korktugumuz icin hepimiz sadece bir odada kalicaktik burda polis olup olmadigini sorfuk burda hic polis olmadiginida olmayacaginida soyledi ses tonu ve yuzu sofore cok benziyordu kizlara geri donmemiz gerektigini soylecektimki ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" BENIM KORKU GUNLUGUM 1 "
Science Fiction" INSANIN HAYATINDA BIRAZ HEYECAN OLMALI DIMI ? KORKUYU YAŞA !!!