" KURTULUS "

27 5 0
                                    

Bir an onumuze bir agac cikti , Zeynep kontrolunu kaybemisti dreksiyonda bozuluyordu zaten ben ve Asli telasa girmistik arkamizdan da geliyorlardi bir iki kisi yetismisti arabinin arkasina tutunmaya calisiyorlardi bende onlarin ellerine vurup birakmalarini sagliyordum ben bunlari yaparkende Asli yerden buldugu taslardan alev cikartti bu konuda bilgisi cok fazlaydi kac kere kamp kurmustu alevleri daha fazla insan gelince atacaktik ama Zeynep agaca carpiyordu onun icin hemen attik ve halk alevlerin icinde kaldi bizde kurtulmustuk geride hicbir insan kalmamisti ama biz agaca carptik yinede sukrediyorum onca olaydan sonra bir agaca carpmisiz ne ki ?  Carpintidan dolayi hepimizde yaralar vardi koyden baya uzaklastigimiz icin istedigimiz herseyi kolayca bulduk eczaciya gidip yaralarimizi sardik sonra guzel bir hotel bulup dinlendik tabiki de bu hotel pis degildi adamda asmiyorlardi yani guzeldi 5 yildizliydi havuzu vardi bes gun orda kaldik guzelce dinlenmistik bu kadar dinlenme bize yeterliydi sonunda polise gidebilirdik bizi polise goturmelerini istedik , goturduler . Polise olan biten herseyi anlattik bunu annemize ve babamiza soylememelerini de belirttik koylulerin hepsini tutakladilar ve koye polis gonderdiler artik icimiz daha rahatti .

" BENIM KORKU GUNLUGUM 1 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin