··· BENIM KORKU GUNLUGUM 1 ···

148 8 3
                                    

Korku ; Insani Meraklandirir...

Bizim hikayemizde boyleydi :)

Hem korkuyorduk hemde merakliydik ,  zaten hep boyle degilmidir ? bir gun sabahiydi yataklarimizdan kalkmis yolculuga hazirlaniyorduk herkes heyecanliydi telefonla birbirimizi arayip duruyorduk Ilk defa yalniz bir yere gidecektik , eglenme merkezi olan lunaparka , cok guzel olacakti onun icin bu kadar heyecanliydik ben Asli ve Zeynep gidecektik bide kiz kiza hic erkek olmadan herkes kahvaltisini guzelce ettikten sonra bulasacagimiz yere gittik ve arabimiza bindik yolculugumuz basliyordu ben kitap okumakla yetindim Zeynep ve Asli butun yol boyunca sadece sarki dinlediler . Sofor sabaha kadar hic durmadi nerdeyse birgundur yoldaydik neden bu kadar uzun surdugunu sordugumuzda ,  Sofor hep birsey demiyor ve susuyordu Zeynep ve Asli telaslanmasalar bile ben korkuyordum icimde bir his vardi Hem soforun yuzunde yuz den fazla cizik vardi kiyafetide 100 yil onceden kalmis gibiydi sofore inmek istedigimizi soyledim Sofor ilk once durdu bana dogru bakti Zeynep ve Asli konusmamizi duyunca hemen bana cikistilar neymis daha yol bitmemis yok efendim yolun bitmesine daha cok var ama biz malesef olume kadar gidemiyoruz dedim ve ikisinin de kolundan tutup taxiden indirmeye calistim tam cikiyordukki..

" BENIM KORKU GUNLUGUM 1 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin