○ היילי ת'ייקיס ○
גיל: שש-עשרה.
מראה: שיער גלי חום בהיר עד כהה (כלומר, גוונים) שמגיע עד למותן אבל בדרך כלל אסוף בקוקו נמוך.
עיניים ירוקות דשה.
עור לא בהיר ולא כהה, באמצע.קשרים מישפחתיים / לא מישפחתיים: אחיינית של פול, בת דודה חורגת של פרסי. החברה הכי טובה של רומי נוקל.
כישרונות /גרועים: שוחה בגלל פרסי, משחקת כדורגל, מציירת סבבה, אל תיתנו לה להיתקרב למיטבח, רוצחת כלי נגינה.
><><><
○ רומי נוקל ○
גיל: שש-עשרה.
מראה: שיער בלונדיני מתולתל שמגיע עד לצוואר. עיניים חומות בסגנון עץ בהיר.
עור בהיר עם נמשים בעיקר על הידיים.קשרים מישפחתיים / לא מישפחתיים:
אחותו התאומה של ג'יימס. החברה הכי טובה של היילי ת'ייקיס.כישרונות /גרועים: שפית אדירה, חקיינית קולות טובה, סבירה פלוס בכדורגל, מישומה יש לה רישיון באופנוע, זייפנית שאין דברים כאלה, מפחדת מסוסים.
><><><
○ ג'יימס נוקל ○
גיל: ששה-עשר.
מראה: שיער בלונדיני מתולתל.
עיניים חומות בסגנון עץ (לא בהיר כמו רומי).
עור בהיר עם נמשים בעיקר על הפנים והידיים.קשרים מישפחתיים / לא מישפחתיים:
אחיו התאום של רומי. החבר הכי טוב של בן לויך.כישרונות /גרועים: אכלן אדיר, חקיין קולות גרוע, מעדיף כדורסל אבל בסדר בכדורגל, שר יפה אבל מסתיר את זה, רוכב על סוסים (בעיקר בישביל לעצבן את רומי).
><><><
○ בן לויך ○
גיל: ששה-עשר.
מראה: שיער שחור חלק ופרוע.
עיניים כחולות כהות עם טיפת חום.
עור חום בהיר, בלי נמשים בכלל.קשרים מישפחתיים / לא מישפחתיים:
החבר הכי טוב של ג'יימס נוקל.כישרונות /גרועים: משחק כדורגל, לימד את רומי לירכוב על אופנוע, פוגע במטרה (חצי קליעה למטרה, חץ וקשת), מעצב פנים ממש טוב, רקדן מחריד.
><><><
○ ווקס דיס-הני ○
גיל: שבעה-עשר.
מראה: שיער שחור קצוץ.
עיניים שחורות כמו חור שחור.
עור כהה, צלקת חרוכה על כף היד.קשרים מישפחתיים / לא מישפחתיים:
שום משפחה, פיבי לג' בתור כמו-אחות-קטנה.כישרונות: נלחם בחרב מברזל שחור (לא ברזל סטיגיא), מנגן בגיטרה, יודע לבשל את הלזניה הכי טעימה, אוהב לשחק כדורגל.
><><><
○ פיבי לג' ○
גיל: שש-עשרה.
מראה: שיער שטני מתולתל בקבוקים שמגיע עד לכתפיים אבל תמיד אסוף בקוקו אמצעי.
עיניים ירוקות זית.
עור בצבע שבין שזוף - לחיוור.קשרים מישפחתיים / לא מישפחתיים:
שום משפחה. ווקס דיס-הני בתור כמו-אח-גדול.כישרונות: נלחמת בחרב מברזל שחור, שרה יפה, שורפת פנקקים ידועה, אוהבת לשחק כדורגל.
><><><
אז זהו!
הינה התיאור של כל הדמיות שאני המצעתי. יש לציין שאף אחת מהן לא חצוייה.
אתם בסופו של דבר תבינו מה הסיפור שלהן.נ'
YOU ARE READING
ג'קסון ופוטר
Fantasyנכון, פרסי הוא הנכד של וולדמורט. *לא* נכון, הסיפור הזה יהיה כמו כל שער הפנקיקים שיש על פרסי והארי. אני יודעת שמלאאאא עשו פנקיק שפרסי הוא הנכד של וולדמורט. אבל אני מבטיחה לכם שהפנקיק שלי יהיה שונה. אני לא בטוחה איך לתאר את העלילה. רוב הזמן לא יהיה בה...