נ.מ. רומי
"מי לעזעזל, קונה בייגל, בדאנקן דונטס?" שאלה אותי היילי.
"אני," אמרתי ביובש."הרוח נושבת קרירה - רה רה - נוסיף עוד מפלץ למדורה - רה רה - " זימרו ג'יימס ופרסי.
אנחנו היינו כבר עשרים דקות בדאנקן דונטס, והקוסמים עדיין לא באו.
אולי הם בכללי ירדו מאיתנו."וכך בזרועות הפייסטוס," שר פרסי. "אש בצבע של פסטוס."
"האש היא שורפת, ממש מלבבת," המשיך אותו ג'יימס.
"סובב לו, סובב המפלץ!" שניהם קראו."או-מיי-גד!" התפרצה פיבי. "אולי תיהיו בשקט?!"
פרסי וג'יימס שקעו בכיסאותים.
"סובה לו, סובב המפלץ... " מילמל ג'יימס, וזכה במבט רצחני מפיבי.אתם מבינים, הכרנו את פיבי ואת ווקס ליפני ארבע שנים. ומאז הם סוג של הצתרפו לחבורה שלנו.
הם תמיד היו ביחד, רק שניהם.
והאמת שיש להם את סימני ההזדהות של בני האדס. אבל כשניסינו להיכנס למחנה החצויים, הם לא הצליחו עד שנתנו להם אישור."באמת אין לי מושג מה אנשים עשו ליפני הדונטס," אמר ליאו בתענוג, וזה זיכה אותו בהחטפה באורף מקליפסו.
בן החווה עם הראש שלו לדונטס שבידו. "ניראה לכם שיש כאלו גם בחזיר יבלות?"
"בטח," היילי הינהנה בכובד ראש. "סניפים של דאנקן דונטס בכל פינה. 'בוא לחזיר יבלות, המקום הכי מושלם לאכול בו דונטס. ואז... לחטוף יבלות'."
כולנו צחקנו, ואז הגיע המלצר.
"אזזז, תירצו להזמין עוד משהו? אני בטוח שנוכל לסדר לכם עוד ארוחה בחינם." הוא אמר וקרץ לפיבי.
החנקתי ציחקוק כשראיתי את המבט על הפנים של ווקס.
"לא לרצוח את המלצר, ווקס... לא לרצוח את המלצר... " לחשתי לו בגיחוך.
"לא רוצח אותו," הוא החזיר בנוקשות. "רק חונק."גילגלתי עיניים ושקעתי בחזרה בכיסה.
ווקס הוא... רחושני כלפי פיבי, ושונא כל אחד שמנסה להתקרב אליה.
העיקר שהוא לא קולט שפיבי לסבית!פיבי גילגלה עיניים. "אנחנו לא צריכים כלום."
המלצר נשך שפתיים, והלך בחזרה.
"מלכת הקרח חוזרת ובגדול!" צחק ג'יימס. ואני חבטתי בו באורפו.ליפני שנה, שישתנו הלכנו לצימר בדרום. והיה שם אחד שניסה להתחיל עם פיבי.
תגובה כזאת קרה עוד לא ראיתם.
מאז ג'יימס אוהב לצחוק איתה (או עליה, אם אתם שואלים אותי) שהיא 'מלכת הקרח'."תיתעלמי מאחי היקר והאידיוט," אמרתי לפיבי.
"יש מי שהייתה קוראת לי חתיך." מחה
ג'יימס.
הרמתי גבה לעברו. "מי למשל? ציין אחת."
"אאאאאא, יש את לין, ואת תמי, ואת סבטלנה... "הוא המשיך לחפור ולחפור על ה'בנות' שהוא הקסים אותן.
אייוור ומעורר רחמים, בהתחשב שכל אחת הייתה על שלט ליד. ב- "העובדת המצטיינת".
YOU ARE READING
ג'קסון ופוטר
Fantasyנכון, פרסי הוא הנכד של וולדמורט. *לא* נכון, הסיפור הזה יהיה כמו כל שער הפנקיקים שיש על פרסי והארי. אני יודעת שמלאאאא עשו פנקיק שפרסי הוא הנכד של וולדמורט. אבל אני מבטיחה לכם שהפנקיק שלי יהיה שונה. אני לא בטוחה איך לתאר את העלילה. רוב הזמן לא יהיה בה...