Özge kafasını çevirip baktıktan sonra bir küfür savurdu çünkü seslenen onun okulun zorbası olan eski sevgilisi Kaan'dı.
"Derin hemen gidelim nolur" Özge belliki çok korkmuştu.
"Tamam gidelim ama nereye hem Kaan okul değiştirmemişmiydi?"Kaan ben komaya girmeden 1 ay önce okul değiştirmişti aslında değiştirmemişti okuldan atılmıştı o yüzden gitmişti.
"Derin hadi yanımıza gelmeden gidelim" Özge Kaan'ın neler yapacağını biliyordu
"Özgem yavrum nereye gidiyorsun"
Şimdi bittik.Özge ve ben hızlıca koşarken bize seslenmişti.
"ÖZGE NEREYE GİDİYORSUN SEVGİLINDENMİ KAÇIYORSUN YOKSA"Şimdi kurtuluşumuz yoktu oysa Özge başka birini seviyordu o kişi Burak'tı.
Eğer Kaan özgenin burağa aşık olduğunu öğrenirse Burağa çok kötü şeyler yapabilirdi."Kaan sen neden geri geldin ben seni istemiyorum" Kaan bu sözlere çok sinirlenmişti
"ÖZGE SEN NE DİYORSUN!" Kaan özgeye el kaldırmıştı tam o sırada birisi Kaan'ın elini tuttu."Sen kimisinde Özge'ye el kaldırıyorsun ha" Kaan'ın arkasındaki kişiye baktım NE Burak Burak nasıl korkmadan Özgeye yardım etmişti.
"Sen kimsin lan ben Özgenin sevgilisiyim hem DÖVERİM hem SEVERİM sana noluyo!" Bi dakka yoksa Burakta Özgeyemi aşıktı.
"Kaan şunu kafana sok biz sevgili değiliz"Ben niye böyle duruyordum salak Derin gidip hoca çağırsana hızlı adımlarla Burağın kulağına
"Ben hoca çağırıp geliyorum sen Kaanı idare et" dedikten sonra koşarak okula girdim.Öğretmenler odasına girdim sınıf hocamız Kerem hocanın yanına gittim.
"Kerem hocam hocam!" Çok hızlı koştuğum için nefes nefese kalmıştım"Noldu Derin iyimisin" biraz soluklandım ve konuşmaya başladım
"Hocam Kaan geldi Özgeye el kaldırdı küfürler savurdu acil bakın lütfen" dedim.Kerem hoca söylediklerimin şokuyla hemen ayağa kalktı ve koşmaya başladı
"Derin neredeler" hoca nereye gittiğini bilmediği için durdu ve nerde olduklarını sormuştu."Hocam demirlerin ordalar" Kerem hoca demirlerin orda lafını duyunca direk koşmaya başladı. Demirlerin orda yerde Burak yatıyordu ama Kaan yoktu
Özge ise ağlıyordu Burağın başında."Özge kızım noldu Burak neden yatıyor"
Burağın karnından kanlar akıyordu biz yokken nolmuşu. Özge korkuya konuşuyordu."Kaan Burağı bıçakladı hocam sonra kaçtı gitti" NE Kaan Burağımı bıçaklamıştı olamaz neler olmuştu burada.
"Derin telefonumu al ve hemen ambulansı ara hadi" Kerem hoca telefonunu verdi ambulansı aradım o sırada öğrenciler diğer hocalara haber vermişti. Kerem hocaya hademe havlu getirmişti havluyu Burağın karnına bastırıyor ve burağın başıda kanıyordu çünkü kafasını taşa vurmuştu.
Özge ağlıyordu Özgeyi kaldırdım hemen bana sarıldı "Derin ya Burağa bişey olursa ben naparım" Özge Burağı gördükçe ağlıyordu onu kantine doğru götürmeye başladım.
"Hayır hayır böyle düşünme Burağa bişey olmayacak ambulans yolda geliyor
Kantinden şu almıştım şişenin ağzını açıp Özgeye verdim biraz içti ve sakinleşti.30 Dakika Sonra;
Derinin anlatımıyla;
Ambulans gelmişti Burağı hemen sedyeye aldılar ve ambulansa götürdüler. Özge artık ağlamaktan gözleri şişmiş burnu kızarmıştı
"Özge merak etme Burak iyi olucak" Özgeyi teselli ediyordum ve bi adam seslendi "Burak beyle 3 kişi gelmesi lazım kim geliyor" Özge hemen "Ben geliyorum Derin sende gel" öyle diyince başımı evet anlamında salladım.
"Bende geliyorum yani ben Derin ve Özge geliyoruz" demişti Kerem hoca görevli "hadi hemen binin acilen gitmemiz gerek hastanın durumu çok kötü" diyince hemen üçümüzde bindik.
Yolda Özge sürekli iyimi yaşayacakmı diye soruyordu 45 dakikanın ardından hastaneye gelmiştik hemen Burağı indirdiler ve direk ameliyata aldılar bizde hemşirelerin peşinden gittik.
"Derin Özge siz burda oturun ven Burağın anne ve babasını arıyım" Evet anlamında başımızı salladık Özge artık ağlamaktan birtap düşmüştü aklında hep sevdiği adam vardı empati yapıyorum onun yerinde olsam bende böyle olurdum.
Arada bir hemşireler çıkıyordu Özge onlara Burağın iyi olup olmadığını soruyordu ama hepsi aynı cevabı veriyordu "doktor herşeyi söyleyecek"
1.5 Saat sonra;
Ameliyathanenin kapısı açılmıştı doktor çıkıp yanımıza geldi Özge hemen "Doktor bey iyimi Burak yaşayacakmı" doktor bi süre Özgeye üzgün yüzle baktı
"Niye öyle bakıyorsun doktor bişey söyle" ve doktorun ağzından o laf çıktı
"Başınız sağ olsun Burak beyi kaybettik"Özge o lafı duyunca dünyası başına yıkılmıştı ağlamaya başlamıştı
"S-sen na-nasıl doktorsun se-senin görevin in-insanları kurtarmak d-değilmi" Özge yere çöktü ve çığlık çığlığa ağlamaya başladı."Kızım sedye getirin bide sakinleştirici" demişti doktor Özgeye sarılmışımtım sevdiği adamı kaybetmişti
bi süre sonra Burağın cansız bedenini getirdiler Özge hemen ayağa kalkı ve,
Burağın üstündeki örtüyü çekti Burağı öyle görünce çığlık çığlığa ağlamaya başladı."Burak niye gittin ha niye ben sensiz napıcam o Kaan denen şerefsizden intikamını alıcam merak etme.
Özgeyi bir kaç hemşire tuttu ve koltuğa oturtu. Diğer hemşireler Burağın yüzün örttü ve morga götürüyordu "Hayır götürmeyin onu yüzünü açın ölmedi o ölmedi" diye çığlıklar attı Özge bi yandanda hemşire Özgeye sakinleştirici yapmıştı.
Özgeyi bu odaya almışlardı orda istirahat ediyordu uyutmuşlardı ben ve Kerem hoca oturmuştuk.
"Derin Özge niye Bu kadar üzüldü yoksa Burağa aşıkmıydı" Evet anlamında başımı salladım. "Özge çok güçlü bi kız" dedi hocam.
Doktor geldi ve "Özge bir kaç dakika sonra uyanır uyandığı zaman bizi çağırın son kontrolleri yapalım sonra gidebilirsiniz." Demişti
Yaklaşık 10-15 dakika sonra Özge uyandı ve biz doktoru çağırdık Özge hala Burak nerde Burak iyimi diye konuşuyordu doktor geldi özgenin son kontrollerini yaptı ve gitmemize izin verdi.
Özge ayakkabılarını giydi ve kapıy doğru gittik Kerem hoca bi taksi çağırmıştı taksiye bindik bizi evlerimize bırakacaktı.
"Derin Burak ölmedi dimi" Özge hala Burağın ölümünün etkisinde çıkamıyordu. "Malesef Evet Özge ama sakin ol bunlarda geçecek."
Özge yolda uyumuştu beni evime bıraktılar "Görüşürüz hocam" dedim ve eve doğru yürümeye başladım.
Zile bastım kapıyı teyzem açmıştı
"Hoşgeldin tatlım bugün okul nasıldı" teyzem herzaman nasıl böyle enerjik olabiliyor anlamıyorum."Kötü geçti çünkü okuldan bi arkadaşımız öldü Özgenin aşık olduğu çocuk eski sevgilisi bıçakladı ama neden bıçakladı bilmiyoruz. Hastaneye falan gittin ordan geliyorum" diyince teyzem şok olmuş bir şekilde bana bakmıştı.
"Gerçektenmi kötü olmuş Özge nasıl oldu iyimi şuan" herşeyi teyzeme anlattım.
"Neyse kader napıcaksın sen açmısın" çok acıkmıştım o kadar saat hiçbir şey yememiştim"Köfte,cacık,domates çorbası ve kremalı mantarlı makarna var ne istersin" kremalı mantarlı makarnaya bayılıyorum.
"Teyze sadece makarna yiyicem" teyzem başını evet anlamında salladı ben oda çıktım ve üstümü değiştirdim sonra teyzem seslendi.
"Derin yemek hazır hadi gel" aşağıya indim masaya oturdum yemeğe başladım. "Derin ben yatıyorum sen ye tezgaha koy ben sabah yıkarım iyi geceler" demişti bende yemeğimi yedim.
Teyzem yorulmasın diye ben yıkadım ve yerleştirdim ışıkları kapatıp Odama çıktım telefonu elime aldım ve sosyal medyada takılmaya başladım ve karşıma bi haber geldi "NE OLAMAZ"
Selamm ben geldim telefonum elimden alındı ama sadece akşamları ve hafta sonu veriliyor o zamanda bölüm atıcam ee bu bölüm nasıldı oy atmayı falan unutmayın öpüldünüz bb💋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ambivalans
Mystery / ThrillerDerin Sönmez bir polis üniversiteden yeni mezun olmuş bir karakterimiz Derin mezun olmadan 6 ay önce trafik kazasında anne ve babasını kaybetmiştir ve Derin kazadan sonra komaya girer ve yan yataktaki hastayı ziyarete gelen adamın kötü planlarını d...