iki

1.1K 39 7
                                    

neredeyse sonu gelmiş bira şişesinden bir yudum daha aldım. yol kenarında arabaya yaslanmış bir yandan içiyor bir yandan düşünmeye çalışıyordum, son iki gündür yaptığım gibi...

iki gündür ne eve ne de kulübe gitmiştim ki o eve gitsem bile bir daha kalabileceğimi düşünmüyordum. dila'dan, kulüpten, takım arkadaşlarımdan onlarca mesaj gelmişti, hiç birine bakıp cevaplamadığım onlarca mesaj...

biten bira şişesini ilerideki çöpe bırakıp arabama bindim. kapattığım telefonumu açıp onlarca mesajın ekrana düşüşünü izledim, bir yerden başlayıp cevaplamam gerekiyordu sanırım.

mesajlarda ilk dikkatimi çeken her zamanki gibi dila oldu.

dila'm

kenan

çok özür dilerim

affetmezsin biliyorum ama

bir anlık hataydı

yemin ederim

birinin görse deli diye nitelendireceği şekilde büyük bir kahkaha attım. 'özür mü dilerdi?' 'anlık bir hata mıydı?'

çocuk oyuncağı değildi bu. numarasını engelleyip, sosyal medya hesabımdan çıkardım. magazinciler artık o 'büyük aşk'ın bittiğini haber yapabilirlerdi.

dila ile olan ilişkimi tamamen bitirdikten sonra kulüpten gelen mesajlara bakındım. beni yorgun olduğum için izinli göstermişlerdi. kulübe teşekkür ve özrümü iletip yarınki antrenmana katılacağımı söyledim.

takım arkadaşlarımın mesajlarına da kısaca cevaplar verdikten sonra ekrana telefonu kapatacakken ekrana düşen bildirim ile duraksadım. gelen bildirim menajerimdendi.

attığı maili açtığımda 'son bir kaç aydır performansımı beğenmediğini, son bir kaç haftadır benimle yolunu ayırmayı düşündüğünü, son iki gündür antrenmana gitmeyişimle de işi bıraktığını' yazmıştı.

zaten bitmek bilmeyen sorunlarıma bir yenisi daha eklenmişti.

Bölüm Sonuuu

yavaştan ana karakterimizlerden diğeri ile tanışıyoruz hala isim bulamadım kızımıza yakında hallolur

vote ve yorumlarınız benim için çok önemli destek oldukça yeni bölüm ve yazma isteği o kadar çok oluyor

felfena^kenan yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin