antrenman erken bitmesine rağmen dila'ya işimin olduğunu söylemiştim.kendisi nişanlımdı evliligimiz ise çok uzakta değildi ve bugün bizim 2. yıldönümümüzdü.
dila çok sevmezdi kalabalık ortamları,doğum günleri gibi özel günleri de evimizde kutlardık.bugün de hem antrenman sonrası yorgunluk hem de dila için evde kutlayalım istiyordum 2. yıldönümümüzü.
antrenmandan çıkar çıkmaz pastaneye uğradım.pasta siparişini daha önceden oluşturduğumdan ödemeyi yapıp teslim aldım.
ardından tasarımcı arkadaşıma uğrayıp onun için özel yaptırdığım bilekliği aldım,mors alfabesi ile ikimizin isimlerini yazdırdığım bir tasarımdı.oldukça zarif durmasıyla beraber dila'ya da çok yakışacağını düşünüyordum.
yaklaşık yarım saatlik yolun ardından eve vardım. dila projesini bırakmak için okula uğraşacağını söylemişti bu yüzden şimdi evde olacağını düşünmüyordum.
cebimden çıkardığım anahtarımla kapıyı açtığımda evden gelen sesler vardı.elimdeki pastayı mutfağa bıraktıktan sonra merdivenlere yönelip üst kata çıktım,ses buradan geliyordu.
yatak odamızın kapısını açtığımda ise görmeyi düşündüğüm son şey ile karşılaştım.
dila ve tanımadığım bir adam...bizim yatak odamızda...bizim yatağımızda...ve çıplak bir halde
<>
yeni bir kurguyla selammmm
bol bol vote ve yorumlarınızı bekliyorum destek gördükçe yazma isteği daha çok oluyor 🫶🏻