Stau aici de o saptamana si simnt cum inebunesc!Sunt terorizata de toti!Ma tot i-au in brate si ma gadila,ma filmeaza,pe scurt...is terorizata!
Si,abia acum imi amintesc ca is inger,dar nu reusesc sa imi scot aripile...am mai vazut-o pe Vera aratandusi aripile dar nimeni nu mai stie...acum are o aripa alba si una neagra...si eu stiu de ce.Ea este cu un ucigas,un fel de inger rau,de aici aripa neagra,dar ea este si inger bun,de aici aripa alba.
Oooo,nu!Iar intra tampitul!Mai stiti cand am fost urmarita de acel tampit?Se pare ca ma cam place,ca pisica,ma tot magaie,imi da mancare,mai multa ca de obicei...si chiar ii un tip dragut,adica dupa ce il cunosti,logic.Si am aflat ca il cheama Ticci Toby dar toti ii spun Toby...aaaaa!A plecat,uraa!
Ma duc la oglinda,ma gandesc la mine om...stai!Is om!Cum?!M-am transformat,dar inca am coada si urechi...stai!Aripile!Ma uit la el,le am aproape rosi!?O pana,se face rosie...ciudat...stai...cum am crezut Vera era la usa si cred ca avazut tot!
Eu:Vera,nu e ceea ce pare!
Vera:Adica?!Vara mea imi ascunde ca ii pisica!A,da,si ca ma minte?!
Eu:Ok..ii ceea ce pare...
Vera:Si acum?
Eu:Tinem secret...
Vera:Ok...si...tu cu Toby?
Eu:Nu!Ii criminalul care a vrut sa ma omoare!
Vera:Pai si Jeff a vrut doar ca ne-am indragostit unul de altul...ma simteam ca pe un nor...
Eu:Deci asa a fost...
O problema,cum devin iar mata?!Stai,sa ma gandesc la mine pisoi...a mers!Super,ma schimb cand vreau eu!
Vera:Cum?!
Eu:Cum,ce?
Vera:Cum poti sa te schimbi?
Eu:Asa usor.Cu talent si calm!
Am auzit un batut in usa,asa ca am devenit pisica si m-am pus in pat.
Vera:Jeff!
Jeff:Vera,cum iti mai merge cu pisic?
Cu pisic?!Las ca vezi tu zambilici!
Vera:Ii ok...
Jeff:Esti ok?
Vera:Ammm...nu ti-am spus ceva...
Jeff:Ce?
Vera:Is...un...inger...bun...
Stai!Ia spus!Nu,nu,nu!Acum,Jeff o se desparta de ea...stai,ce face?!
Jeff...a sarutat-o?!
Jeff:Stiam...
Vera:Stai ce?!?!?!
Jeff:Ammm...ai un geam...eu stau si pe acoperis...
Vera:Stai...ce?!
Jeff:Hai,nu te-am urmarit in baie!Si aricum...pe Slendy il urmaresc in baie...cum dumnezei poate asta cante Katy Perry?!
Slendy:Jeff copil din cer cazut in cap!Cum poti sa ma urmarest baie!Tampitul lui Satana ce esti!?
Jeff:O luam de la capat...
Deci eu mor de ras,sar din pat si particip si eu la alergatura,ii arat limba lui Jeff si sar in spatele lui Slendy.
Jeff:Mata naibii!Tradatoare impielitata!Las ca te fac eu supa de morcovi!
Slendy:Copil Tampit dus cu capul lui Satan!Handicapatule!Nu te lua de pisic!
Eu:Miuhuuuu!
Vera:Sa inceapa pariurile,5 lei biletul!
Toti:Kumiko si Slendy castiga!
Jeff:Casa de tradatori!
Eu inca stau pe spatele lui Slendy care isi bate,putin,joc de Jeff,deci eu aici mor de ras...
Cad pe spate,ma ridic in doua picioare,stai!
Jeff:Pisoi ii om?!
Eu:Nu...is labus,cainele!Mama,da orb mai esti!
Slendy:Ce cascati gura,inchidetile ca intra mustele,si nu stiati?
Restul:Mama popei de la biserica,de unde sa stim?!
Slendy:A,da,voi nu cititi ganduri...
Eu:Acum tre sa plec...?
Slendy:Nup...daca stii sa gatesti nu pleci.
Imi scut telefonul si comand o pizza,in 10 minute ajunge.
Eu:Cat face?
Tipu cu pizza:Wooooouuuuu...ma numesc Stey,si ii gratis pentru o frumoasa ca tine!
Eu:Oooo,multam!
Si ii inchid usa in nas.
Eu:Pizza gratis!
Toti:O pastram!
Eu:Ce mancaciosi...
Slendy:Kumiko,acum ca faci parte dintre noi,ai nevoie de un nou nume...
Eu:Trixy Trix!
Vera:Suna ok...
Restu:Bene...
Slendy:Sa facut!
Mancam pizza,chiar ii buna...stai!Cine mi-a pis mainile la ochi?!Cu o lovitura din coada,il dau jos pe faptas.
Toby:Aaaauuuuu!
Eu:Hopa...
Toti:Hahahahaha!
Eu:Imi pare rau...
Ben:Frate te da jos pana si o mata!
Eu:Ce ai spus?!
Ben:Hopa...
Imi scot aripile si cu mana il i-au de gat si il ridic sus,mai are putin si se sufoca...
Ben:Scuze...!
Eu:Nu am auzit!
Vera:Lasal jos!Trix!
Eu:Nu!
Atunci Vera aduce o oglinda,eu...am ochii rosi,buzela ca de foc iar venele de pe gat is mai evidentiate...ce am devenit,un monstru?!
Il las jos pe Ben si fug,urca scarile,vad o usa in capat,intru,ma pun intr-un colt si incep sa pleng...
Oare a cui ii camera?
Usa se deschide usor,intra Toby...
Toby:Ce faci in camera mea?
Eu:Deci a ta ii...
Toby:Da pai da!
Atunci observ o poza cu el si familia lui,cred...
Eu:Iti eate dor de ei?
Toby:Da...dar acum am o alta familie,una mai speciala,de cand ai venit tu...
Eu:Nici sa nu te atingi de mine!
Toby:De ce?
Eu:Mai tii minte fata aia pe care ai alergat-o prin padure,fata care iti spune Tampit?
Toby:Tu esti,deci...
Eu:Da logic,cap tembel ce esti!
Restu:Ati terminat telenovela?
Eu:Parca sunteti soareci mutanti!
Toby:Logic,ca sunt!
Jeff:Pika,am un cadou!
Jeff scoate o zgarda de pesici cu clopotei!
Eu:Nici sa nu te gandesti!
Atunci ma transform in pisica si sar pe tavan,bine ca am ghierute.
Jeff:Las ca cobori tu!
Eu:In nici un caz!
Atunci Jeff lasa "lantul" pe pat si pleaca cu ceilalti si raman eu si Toby.Cabor si iau zgarda si ma uit la ea,era rosie,era dragalasa.Ma duc la geam,atunci Toby ma ia de mana si ma pune la perete si ma...saruta?!Nu stiu ce sa fac,is paralizata!Aud clinchetul clopotelului,Toby in timp ce ma saruta imi punea "lantul".
Eu:....
Toby:Nu mai spui la nimeni!
Eu:Ok...
Toby:Iti ta bine...
Toby pleaca si eu raman cu ochi in soare,chiar daca ii intuneric in camera...ma simnt bine,dar si rau...Oare in ac pe Toby,dar a incercat sa ma ucida...dar ma si saruat...nu mai stiu...Deci,m-am revansat,pt ca nu am mai postat...la media is eu,pisica-am cu lantul la gat.
Am pus si comedie si momente sentimentale.
P.S. capitol de 1033 de cuvinte.
CITEȘTI
Ingerasul...rau...
Ficción General"Ingerasul...rau..." este o poveste bazata pe viata unei fete inger,ce este compatibila si cu Binele si cu Raul,acum numai ea poate sa isi aleaga soarta,sau cine stie,poate apara un baiat care o sa ii schimbe toata viziunea asupra alegeri ei,daca es...