Aud!O aud pe Vera cum tipa!Daca,tampitul a atacat-o!Adica asa zisul criminal...fug la Vera,nu ii sange,nu ii nici un cadavru...atunci ce?
Eu:Vera!De ce tipi ca proasta daca nu ai patit nimic?!
Vera:Am o unghie rupta!Aaa...si am o noua cerere de prietenie de la asa zisul Jeff the killer...un ciudat,ce de obicei.Da tu?!Parca ai fugit prin padure!Arati ca un porc mistret!
Eu:Ma duc sa ma spal...
Ma duc in baie ca sa imi fac o baie cu spuma,ce?!O merit!
Ma bag in cada,ii asa bine si cald,imi e asa somn...adorm...
Dimineata...
Aud batai in usa,ma trezesc brusc!
Vera:Kumiko!Copil nefericit ce esti!Cand iesi din baie!Ii si baia mea!
Eu:Ammm...asteapta putin!
Ies din cada,ii asa incretita!Am dormit in cada!Cat de ciudat...imi pun halatul si ies,Vera ma vede si incepe sa rada!
Vera:Omu-femeie-stafida!
Eu:Hmmmm,hai vin-o in brate!
Vera:Nu!Poate ii ca ciuma!
Si intre repede in baie.Merg in camera,dar pe drum aud leptopul Verei,cred ca are o notificare pe Facebook,sa vad!Ma uit si are un mesaj de la Jeff:
"Buna!Is Jeff,ai vrea sa ne intalnim?Am o sorpriza!Speciala pentru tine!Ai incredere!"
Ohhh...saraca de Vera...un cuidat ii da intalnire,sa o anunt.
Eu:Vera!
Vera:...
Eu:Vera!!
Vera:...
Eu:VERA!!!!!!
Vera:Piticanie,ce vrei?!
Eu:Ai un mesaj de la Jeff!
Dupa 5 minute Vera iese din baie machiat si aranjata,ce repede!Citeste mesaj ii raspunde afirmativ,adica DA.
Eu:La ce ora pleci?
Vera:Peste o ora!
Eu:....
Intru pe telefon,am o cerere de prietenie!Ii de la....proful de mate...super...ohhhh...
Vere:Vezi ca plec!
Eu:Ok!
Urmatoarea zi...
Vea nu a mai venit...cine stie ce face...ii o zi frumoasa sa ies afara...
Ies pe usa,vad padurea...Is dusa rau!M-am piesrdut in padure si alerg si tip pe aici de juma de zi!Si mor de foame,mi-e frig si vrea sa dorm,se insereaza...adorm..
Va continua....
CITEȘTI
Ingerasul...rau...
General Fiction"Ingerasul...rau..." este o poveste bazata pe viata unei fete inger,ce este compatibila si cu Binele si cu Raul,acum numai ea poate sa isi aleaga soarta,sau cine stie,poate apara un baiat care o sa ii schimbe toata viziunea asupra alegeri ei,daca es...