Ma trezesc,ohhh...ma doare spatele,ma ridic dar nu am echilibru asa ca ma pun in patru labe,stai!Am labute!Am blana!Is o mata?!Ok,ok,vizes,nu is o pisica roscata intr-o padure plena de criminali,doar visez!Ma doare asa tare capul...aud niste pasi!Ma uit in spate si vad un...baiat,il vad pe Jeff the Killer?Mai bine o i-au la sanatoasa!
Eu:Miau!
Stai am spus,Miau!?Ohhhh....
Jeff:Pisi!
Ma uit la el,are in mana mancare!Ohhh...nu pot rezista!Ma duc la el,ma ia inbrate si imi pune o pamblaca la gat cu o eticheta:
"Pentru Vera".Adica varamea!Ce o fi patit?O sa aflu asta ii clar!
Dupa un drum lung,ajingen in fata unei cabane imense!Ca o vila dar mai urata,Vera nu ar sta in asa ceva nici in ruptul capului!
Usa se deschide si dau de un lungan,Slenderman?!Ok,clar visez!Ori am inebunit pe bune!
Jeff:Vera!
Vera:Da Jeff?
Si ma arata Verei care face o fata:Woooo!
Vera:Mersi Jefi!
Jeff:Nu ai pentru ce.
Vera ma ia inbrate si ma duce intr-o camera neagra,ma pune pe pat si se uita la mine.
Vera:Cum o sa te chema...wow,ai blana de culoare parului lui Kumiko,ma intreb ce mai face,sper sa nu se fi speriat ca nu am mai venit acasa...
Eu: Miau.
Tot nu pot vorbi!
Vera:Da!Numele tau o sa fie Kumiko!
Eu:Miau!
Ma intreb,cum de Vera sa indragostit de un criminal?
Pers.Vera
Ohh...imi este dor de Kumiko!Inca imi amintesc intalnirea mea cu Jeff...era o seara cu luna,eu si Jeff ar fi gost sa ne intalnim in padure,am ajuns,cand l-am vazut m-am speriat si am tipat,venea spre mine si mi-a dat un cuti din aur,si m-a intrebat daca nu vreau sa omoram oameni impreuna,la inceput am crezut ca ii o glyma dar cand am vazut cu ochii mei cum dusmanca mea ii moarta...ma simteam super,ma simtem in largul meu alaturi de Jeff asa ca m-am mutat la el,si asa am ajuns eu...o criminala...
Pers.Kumiko
Vad o oglinda,asa!Hai sa vad cum arat!Ma uit,is o pisica cu urechi mici,cu blana rosie si cu o coada mai subtirica,aratam bine...
Vad usa intre deschisa asa ca ies,si dau peste...
Va continua...
CITEȘTI
Ingerasul...rau...
General Fiction"Ingerasul...rau..." este o poveste bazata pe viata unei fete inger,ce este compatibila si cu Binele si cu Raul,acum numai ea poate sa isi aleaga soarta,sau cine stie,poate apara un baiat care o sa ii schimbe toata viziunea asupra alegeri ei,daca es...