Kumiko

54 2 0
                                    

Este o zi  frumoasa pentru a ma prentru a ma prezenta,eu sunt Kumiko,sunt un inger,stau alaturi de verisoara mea,Vera,amandoua suntem ingeri buni,doar ca Vera o mai ia pe calea cea rea,uneori dar mereu isi repara greselile,asta apreciez la ea!Uneori ii un model,eu am 18 ani iar ea 19 dar tot ne intelegem super bine.o iubesc,ca pe o sora,logic.O diferenta mare este ca ea are aproape mereu cate un iubit,iar eu nu am avut nici pana acum o relatie!Nimeni nu ma place,iar uneori Vera face caterinca pe aceasta faza...
Aud o masin,mai bine spus,o decapotabila,clar a venit Vera acasa,cu noul ei iubit Josh,un bogat...pentru ca o iubesc pe Vera,ma prefac ca is menajera,am o viata de criminal,parca is la inchisoare...
A venit Vera in casa,si ca de obicei direct in baie pentru masca de noapte,ce mai diva...
Ma duc la mine in camera si aud un tipat,venint din padure..sa merg,sa nu merg...Clar is dusa cu capul!Alerg ca o tampita prin pafure,si mai rau ii ca is urmarita de un nebun!Am apucat sa ii vad fata,sau o larte,purta o masca peste gura si ochelari rotunzi cu lentila galbena si cu doua topoare dupa el!
Eu:Tampit!Nu ma mai alerga!
???:De ca sa ma opresc?
Eu:Ammm...pentru un suculet,tu ce crezi?!Ca sa nu mor!Tampit!
???:Atunci oprestete!
Eu:Mai tampit!Cum sa ma opresc?!Ca sa mor?!
???:Nu!Sa luam ceaiul!
Eu:Cred ca glumesti!Super un criminal cu umor de magar!
???Nu is magar!Tu esti o vaca!
Eu:Mi sa mai spus!
Super!Am iesit din padure!Si ala nu ma mai urmareste!Hai acasa!
Ajung in casa si aud cum tipa Vera!Oooo,nuuuu!!!
Va continua...

Ingerasul...rau...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum