Her keze merhaba yine ben ve yine bi kurgu ve yine fantazilerimmm...
Yine baş karakterimiz Tuğçe abla olucak çünki, Yunusla gerçekte sevgili azdan çoktan böyle daha doğru olur başka isimle yazma doğru gelmedi bana.
4 mart.
Tuğçe Alaca'dan.Galatasaray maçına gelmiştim Eylül hanımın ısrarıyla.
Galatasarayla-Azerbaycan dostluk maçıydı.
Açıkcası maşAllah diyelim Azerbaycanında yakışıklı oyuncuları vardı.
Bi tane oyuncuya diklenmiş bakıyordum ben mesela, burdan görduğüm kadarıyla
90 numaralı oyuncu Axundzade yazılmıştı sanırım.Normalde Galatasaray maçlarına geldiğimde kestiğim tek bir kişi vardı. Yunus Akgün. Ama nedense ben şuan 90 numaralı Azerbaycanlı oyuncuya takmıştım.
Takii telefonum titriyene kadar.
+901711***- Dön önüne!
+901711***-Dibin düştü resmen çoçuğa dibin!
+901711***-elalemin erkekleri niye kesiyorsun sen?
Mesajları kim yazmışdiki?
Ve ona neydi?
Umrumda olmadı ve mesajları görüldüde bırakarak yeniden 90 numaralı oyuncuya bakmaya başladım.
+901711***: SABIR!
Mesaja gözlerimi devirdim. Ve buraya geldikten beri çoçuktan çekmediğim gozlerimi çektim ve bizim yedek kulubesine baktım.
Baktığım gibi kaşlarım çatıldı. Yedek klübesinde
Yunus,Berkan,Ziyech,Nelleson,İcardi vardı. Saydığım isimlerden 3 isim ilk yarıda başlamış yaklaşık 2 dakika önce oyundan çıkarılmıştı. İcardi,Zihech,Berkan.
Sorun bunda deyilde tabikide sorun Yunusun elindeki telefonu sinirle sallamasıydı.
Acaba?
Yok mantıksız kız nerden bulucak senin numaranı o?
Ama denemehe değer dedim ve az önceki mesaja girdim. Yunusa baka baka mesajlasmada "?" İşareti atdım.
Anında elindeki telefonu açtı ve bi yere girdi o girdiği gibi hemen atdığım mesaja baktım.
Görüldü.
Tuğçenin kestiği çoçuk👇🏻
(Elinde telefon olan).
*Benim fav oyuncuu *Yav tutmayacağunu bile bile yine rahat duramadım ve Yunusa hikaye yazıyorum.
Ben uslanmamm