Kapıyı açmamla beraber şaşırmam bir oldu.
-Sen?
Kafamı sağa sola sallayarak hemen kendimi duzeltdim.
-Şey yani siz? " kapidaki 1 yil once apartmandan taşınmış komşum Ahmet amcaydı.
Şaşırmamın sebebi kendisi İspanyaya temmeli taşınmıştı bir anlık görünce tabi kendimi şaşırmamdan alı koyamamıştım.
Kendisini çok seviyordum gitmeden önce amca kız bi İstanbul turu atmıştık.
-Kızım, nasılsın kusura bakma sabahın köründe kapına dayandım. 1 haftalığına tatile gelmiştim buraya gelmişken seni görmeden gitmek istemedim.
-bu akşam saat 6 da amca kız sahile inekmi? Ne dersin?
-Tabii olur Ahmet amca kusura bakma seni görünce şaşırdım ne tepki vereceyimi bilemedim. İçeride davet edemem şimdi universiteye geçiyorum ama elbetde saat 6 da görüşürüz ahmet amca."diyerek sarıldım."
-tamam kızım şu karşıdaki oteli kiraladim zaten 2 günden gidiyorum. Sanada iyi dersler ben bi eski komşu Necibe hanimi ziyaret ediyim.
-Tamam Ahmet amca şimdilik görüşürüzz.
Ahmet amca 50-lili yaşlarda tonton bir amcaydı. Daha emekliliye çıkmamıştı çünki kendisi işkolik bi adamdı. Çalışmayı çok severdi.. İspanyaya taşınmasının sebebide burda işlerinin istediyi gibi gitmemesi olmuşdu
________-Ohh bitdi sonunda!" Dememle Melisin bana bakarak gülmesi bir oldu.
-kız zilli bu gün takılalım diyorum ne dersin?
-çok isterdim Meliscim ama bu gun Tonton amcaya sozum var.
-lan o İspanyada deyilmiydi?
- 1haftaligina izinle gelmiş bu gün bende gorunce şaşırdım. Yarın gece gidiyormuş biz yarın takılak sen ben Eylul zaten yarn 3 ders var toplamda.
-Tamam kuzum dert etme takılırız yarın.
Melise gülümsiyerek eve doğru yol aldım. Saat saha 4 dü yani iki saatim var demekti bu.
Eve geldim atışırmalıklarımla telefonu elime aldım. 2 gün sonra Galatasaray Mancestr maci vardi biletimi aldim.
Yavaştan hazırlanmaya başladım.
*****
Kapıyı açar açmaz kendimi koltuğa atmam bir oldu.
Saat 6 gibi çıkmış, şimdiyse saat 12 ye eve gelmiştim.
Tonton amcayla birlikte çok eylenmişdik hatda bana yaz tatilinde İspanyaya gelmem için bilet alacağını demişti.
Kendisi benim gibi sıkı Galatasaray ve Barcelona taraftarıydı.
Ve bildiğim kadarıyla Barcelonada oynuyan bir kaç oyuncuyla muhabbeti vardı bana orya gidince onlaral tanıştırma sözü bile vermişti wuuu?!
Elime telefonu aldim ve wifi açdım. Anonimden bir kaç mesaj duştu yada Yunusmu demelydim?
Anonimbey:
-Tuğçem naber gülüm?(18:56)
-Heyy! Ordamısın sen?(19:07)
-Merak ediyorum amaa(19:11)
-Tuğçee?-aa evet burdayim.
-kusura bakma bizim eski komuşu tonton amca gelmistide onunnlan sahile inmiştim