12 bölüm.

332 21 22
                                    

Tuğçeden.

Uzun saçlarımı arkaya atarak derin nefes aldım.

Sinirden patlamak üzereydim gerçekten.

-Tuğçem güzelim bi dinlesen

-YA SEN BENI ÇILDIRTMAKMI ISTIYON YUNUS YARIM SAATDI DINLIYORUM DIYORUM SEN HALA ANLATMIYORSUN ANLATSANA BE ADAM!

-balım bak, o kız galatasarayın alt yapı oyuncusu tamamı?biz maç yaptık oğlanlı kızlı karışık.Apo karşindakinin kız oldugunu unutub kizin ayağına kayınca işler kariştı. Hemşireler sprey vurup devam ede bilir dediler öyle yaptılar kızı sadece kaldırmak amaclı elinden tutdum. Bizim takımın faul'üydü.

-Yunus bakk sevgilim! Senden baska birisi yokmuydu elini tutub kaldıracak! LAN BEN SANA DEMEDIMMI DIŞI SINEK OLSA BILE DOKUNMA DIYE!

-Ya Tuğçe cocukca haraketler yapma gözünü seviyim.

Dediğiyle durdum çocukcamı? Çoçukcamı? Tamam anlamında kafa salladım.

-okeyy, iyi günler.

Hiç bir şey demesine izin vermeden floryadan çıktım.

Madem öyle Yunus bey hodri meydan.

Ünversiteye geldim bi bitmedi gitdi şu

-kız ne oldu sinirli gibisin?

Suan bunu Melisaya söylemezdim. Evet arkadaşimdı ama düşünduyunuz o sıkı fıkı arkadaşlıkdan deyildi.

-sorma Melisa dun akşam saat 2 ye kadar oturub yaptigim sunumun silinmiş!

Evet sabah buna sinirlenmisdim ama zaten pekde icime yatmadigi ve o sunumu vericegimiz gune 1 hafda oldugu icin pekde takmamıştım.

-aman kızım bende bir şey oldu sandım daha 1 hafta var sunuma salla en iyisini yaparsın.

-ne biliyimm ya anlık sinirlendim işte boşverelim.

Ders saatine 15 dakika kalmışdı. Bu yüzden kafetaryaya indim.

Baran,Burcu,Ateş,Sevgi oturmuş sohbet ediyolardı.

-aa benimkilerr

Dedim sırıtmayla

Baran bana bakarak

-aa bizimki

Ardindan Ateş

-Geldi bizim kaçak prenses dedi .

Iste benim neşe kaynaklarım.

hepsiyle selamlaşdım. Aynı blok ta olmasakta bazen aynı dersler yüzünden aynı sınıfta ola biliyorduk.

Mesela Ateş ve Burcu vekil.

Baranla,Sevgiyse edebiyyat öyretmenliyi okuyolardı.

-ayol ne kara  kara otuyorsunuz" dedim Ateş ve Burcuya donerek

-kanka sonrakı ders edebiyyat

-ovvv mehmet hocanın dersi

Adam tek bize çektirmiyordu anlaşıldığı gibi.

Ateş ve Burcuya  ayrı bi sevgisi vardi adamın.

Çok böyle içi nefret dolu olam sevgi.

Durdum peki bize ne dersiydi?

-kanka sen neden rahat oturuyon siz Matematikci Selinin dersinde deyilmisiniz?' Diyen Baranla gözlerim fal taşı gibi açıldı.

Sktr ödev vardi.

-kanka ben ne yapıcam?

- matematici Selen bu gün 2 sınıflara sınava girecekmiş, yani biizim ders iptal.

Diyerek koltuğa oturan Talhaya baktım.

Allah razı olsun Talha kardeş.

-ne yani ben simdi boşu boşunamı geldim universiteye?

-yaanii

Ateşe baktım bir şey yetisdirme gibi bir hali vardı.

-Ateş kanka hayırdır? Bir yetişrmeye çalışır gibi bir halin var?

-kankaaa son 9 dakika ve ben proje ödevini yarım bırakmışım ve simdi aklıma geldi

-bi dakima bi dakika hangi konu?

-Nicola Tesla.

Öyle deme ben adam Nicolo Zaniolo geliyor aklıma her  neyse.

-hemen ver bana  1 hafta önce o dersi biz işlemişdik. 5 dakikaya bitiririm.

Hemen kafasını salldı bilgisayarinı bana taraf yönlendirdi.

Hemen yazmaya başladım.

3 dakika sonra

-Kanka son 4 dakika

Daha hızladım hadi hadi bir cümle daha .

Ve oh bitmisdi hemen kayd etdim ve Ateşe doğru bilgisayarı döndürdim.

-bitdi Ateş

-çook sağol Tuğçe valla hayatımı kurtardın.

Dostane bi şekilde omzumu sıkıp sınıfına koşdu son 3 dakika sonra ders baslayacaktı zaten.

Ayağa kalktım ve bizimkilerle vedalaşıp çıkışa doğru adımladım.

Yine aklıma Yunus gelmişti.

Yunus demişken telefonum nerde?

Cebimden telefonumu çıkardim.

Yunusumm kişisinde +5 arama

Geri aradım evet her ne kadar sinirli olsamda eline çoçukca davranip koz veremezdim.

-Alo Tuğçe! Ne kadar endişelendim haberin varmı bu telefona neden bakılmıyor? Çoçukc-

-çocukca davranmıyorum Yunus! Dersteydim aklın olsaydı aramadan once hangi gündeyiz diye bakardın.
Şimdi ne istiyorsun? Eve geçicem

Derin bi nefes aldı.

-Tuğçe gerçekten özür dilerim.

-zorunda hiss ediyorsun diye diliyorsun,vicdanın sızlıyor diye diliyorsun. Biliyormusun Yunus biz belki gerçekten yapamazmışız. Madem cocukluktan beri beni seviyorsun o zaman benim kıskanç biri olduğumu bilmen gerekirdi. Ben en azından sen beni kıskandıginda sana iyrenç kelimeler kullanmadım. Benim cocukluğmu biliyorsun Yunus doğru duzgun sevilmeden cocukluk gecirdim ben hep bi kavga bi gürültü. Bunları bile bile cocuk gibi lafını kullanıyorsun bana karşı ben çoçukluğumu geçirmedim tamamı, ben cocukken yetişkin olmayı öyrenen biriyim. Bana gelib bu lafı demen benim için hakaret.

Dediğim sözleri çok sakin söylemişdim. Kavgaya lüzum yoktu.

-Tuğçe ben

-lüzum yok bi süre konuşmuyalım. Ben çocukluğumu atlatana kadar.

-Tuğçe hayır ben cidden yapamam yani

Cümlesini bitiremeden yüzüne kapatdım ve telefonu uçak moduna aldım. Bi yerden sonra desturunu bilmesi lazımdı.


Bi destur Yunuss

Derbi neydi öylee ya

Güzel oynadik güzel

En çokda Barış Alperinn performansı çok hoşuma gitdii

Gol ata bilirdik ama olsun

Kaçıncı bölümde final gelsin?


Yunus AkgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin