13 bölüm.

304 18 19
                                    

-Hadi ama Tuğçe ölürmüsün be kızım ne olurr!

Hayır,sakinsin Tuğçe şuan Ateşin saçlarını yolmak istemiyorsun hayır hayır hayır.

Sinirlerimi kontrol etmeye çalışıyordum ama Ateşin bana -yavru köpek bakışı atdığını düşündüyü bakışlarla- daha sinirleniyordum.

Kendisinin Lamaya benzediğini biriniz ona söyliye bilirmi?

-Ateş defol git Ecrinle benim sinirlerimle oynama adam!

Okulun yada düzeltiyim Üniversitenin düzenlediği, balo vardı. Paşamız benimle gitmek  istiyordu.

Ve ben o günü Eylülle beraber Eylüllerde oturub kefy yapıcaktım.

Bunun yüzünden Barışıda Keremlere postalamıştık.

Kendisi yedigi boklardan dolayı yaklaşık 2 haftaydı ki, Eylüllerde kalıyordu.

-öff,Tuğçe gelmezsen gelme be!

-bana bak haspam lafdan anlamayan sensin illa terslememmi gerekiyor lafdan anlıyasın diye!!!

-of.

Zaten Yunus yüzünden sinirli ve kızgındım 2 katına çıkartıyordu şimdi.

Baran bu kadar rahatsız etmemişdi benim haspam!

Kalktım,otrudğum masadam çantamı aldım Melisaya döndüm.

Ders saati bitmesine daha 90 dakika vardı.

Şuan aradaydık. Ve bundan sonraki dersimiz bi o kadar önemli ders deyildi en azindan benim için, Her zaman dersde olduğum için hocanin bunu problem edeceğini sanmıyordum açikcasi.

-melisa beni idare edermisin gülüm?

Melisa gülümsedi ve kafasını salladı seviyordum bu kızı -sırrlarımı verecek kadar değil tabi-

Son 2 gündür üzerimdeki can sıkıntısını anlamıştılar.

Ateşden başka hepsi desek tam olur.

Sahile geldim. Yunus benimle konuşmaya çalışıyordu tabi it gibi pişmandı ve yılan gibide sürünüyordu.

Aslına bakarsanız basit bi kıskanmadan böyle davranışlar yapıcak biri değildim ben.

Sadece cocuklugumu ortaya katmıştı bu yüzden sinirlenmiştim ve gercekten kırılmıştım.

Dünki Mancestr  maçına bile gitmemişdim.

Instagramdan görduğum kadarıyla

Ziyech 2 tane saplamış bi tanede Kereme saplamak icin pas vermişti.

Yunus haakında hiç şeye bakmıyordum ve iygilenmiyordum açıkcası şuanlık kırgındım.

Dün geceden beri telefonumun interneti kapalıydı.

Açdım merak etmişdim açikcasi mesaj varmı diye.

Yunusumm.

-Tuğçe gerçekten çok ama çok özür dilerim.

-biliyorum malım.

-ya baksana mesajlara

-gerçekten üzgünüm ya gerçekten pişmanım.

-kapına geldim komşu teyze dedi evde deyil 1 gündür annesinde kalıyor.

-bak biliyorum, asıl çocukca davranan bendim.

-anasını satyim haklısın,orda sevgilisi olmyan o kadar oyuncu vardı.

-Hayır Yunus, hayır kurmumusun sen niye kıza yardım ediyorsunki

Yunus AkgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin