kizlar devam ettirmeyi cok isterdim ama vallahi ettiremiyom uzun sure sonra yazdigim icin eksiksiz devam ettiremiyorum ama sizin icin yeni jakehoon fici yazarim ya da heejake
_____________________________________
Jake ve Sunghoon dönmüşlerdi sonunda. Her şey iyi ilerliyordu. Tabii jake arkadaşlarından biraz azar yemişti ama olsun. Haklılardı aslında, Jake'e bir şey oldu mu diye çok endişelenmişlerdi. Neyse ki bir şey olmamıştı ve Sunghoon onu sağ salim geri getirmişti.
hepsi bir arada oturuyorlardı şimdi. O gün her şeyi en küçük detayına kadar konuştular. Ne sorun varsa çözdüler. Jake'in annesi evden işi olduğunu söyleyerek ayrılmıştı. 7 arkadaş kalmışlardı sadece. Sunghoon gülümsedi. "jake artık benim manitam."
Odun gibi söylediği için jake ters ters bakıyordu sevgilisine. Sunghoon ise buna karşılık sırıtmaya devam ediyordu. Sunghoon'u bir beyefendi sanabilirdiniz ancak onunla tanışınca tam bir keko olduğunu anlardınız. şakaydı tabii ki. Sunghoon işin eğlencesindeydi.
"Çok şükür kanka ya." dedi Jay. kısa sürede bu konuyu kapattılar ve evde oynayabilecekleri bir kaç oyun oynadılar. En son herkes evlerine dağılmak için ayaklandı. Bir tek Sunghoon ve Jake kalmıştı evde. Jake mutfağa giderken Sunghoon da kendini koltuğa bırakmıştı. Aklına gelenle sırıttı ve yerinden kalktı.
Mutfağa gidip buzdolabından bir şey arayan Jake'in beline sarıldı. Jake beklemediği için irkilmişti. "Yıldızları görmek ister misin jake?" jake tam ağzını açacaktı ki Sunghoon kaşla göz arasında buzdolabının kapağını kapatmış, Jake'i buzdolabıyla arasına almıştı.
"Bilmem ister miyim?" Aslında şu an hiç o havada değildi Jake. Ancak Sunghoon istiyorsa neden olmasındı.
"İstersin bence." dedi Sunghoon, o sırada kafasını Jake'in boynuna yaklaştırmıştı bile. Sunghoon Jake'in boynuyla ilgilenirken jake de kafasını hafif geriye atmış, kollarını sevgilisinin boynuna dolamıştı. Yavaş yavaş ilerlemeye başladıklarında Jake'in odasına gitmişlerdi bile.
İkisi de mutluydu. Sorun yoktu da ortada.
________________________________
bi fic nasil bok olur adli calisma
ben niye sexting yazamiyorum amk