8

511 47 2
                                    

Günler geçmişti ama Jake'e kimse ulaşamıyordu. Kimsenin telefonlarını açmıyordu, eve almıyordu. Hatta evde bile değildi. Bunu çok sonradan fark etmişlerdi. Sunghoon delireceğini düşünüyordu. Jake şu an kendisi yüzünden yoktu ve başına bir şey geldi mi, iyi mi kötü mü onu bile bilmiyordu. 

"Yeter ben böyle boş boş bekleyemem artık." dedi Sunghoon ve oturduğu koltuktan kalktı. "Ne yapabiliriz Sunghoon? Ona ulaşamıyoruz, nerede olduğunu bilmiyoruz." dedi Jay. Haklıydı. "Onu bulacağım. Sadece bekleyin." montunu aldı ve hızla çıktı evden. 

Arabaya bindiğinde aklına gelen şeyle Jungwon'u aradı. "Jungwon, bana Jake'in annesinin numarasını verir misin?"

"Annesi nerede olduğunu söylemiyor Jake bizimle görüşmek istemediği için."

"Sen numarayı versene bi'."

"Peki..." dedi Jungwon ve numarayı verdi. Sunghoon hızlı bir şekilde telefonu kapatıp Jake'in annesini aradı. Kadın ikinci çalışta açmıştı telefonu. "Efendim?" Sunghoon derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı. "Merhaba efendim, ben Sunghoon."

........

Telefonu kapattığı an kendisine gönderilen adresi açtı ve arabayı çalıştırdı. Arabayı konuma doğru sürmeye başladı. Olduğu yere yaklaşık bir saat uzaklıktaydı ev ama sorun değildi. Jake için Kore'nin diğer ucuna bile gidebilirdi. "Umarım benden nefret etmiyorsundur Jake." diye mırıldandı. 

Jake'in olduğu yeri annesini bir şekilde ikna ederek öğrenmişti. Jake galiba her şeyi annesine anlatmıştı ki, annesi biraz tereddüt etmişti. Zaten Jake annesine Sunghoon'dan çok bahsetmişti, sinir olduğunu söyleyerek. Annesi de her zaman bu sinirin normal olmadığını söylerdi ona. Tahmin etmişti, biliyordu işte. O ikisi birbirlerini seviyorlardı. Jake her ne kadar ona sinir olduğunu söylese de annesi onun Sunghoon'la konuşurken arada gülümsediğini fark ediyordu.

Bu yüzden tereddüt etse bile oğlunun mutluluğu için vermişti numarayı. Sunghoon yaklaştığını fark edince biraz daha mutlu olmuştu. Jake'i çok özlemişti şu bir kaç günde. Kendi salaklığı yüzünden gitmesine sinirleniyor, her an kendine lanet okuyordu. Ama şimdi onu görecekti. 

Ormanlık alana gelmişti. Yoksa Jake bir ağaç evde falan mı yaşıyordu kaç gündür. Konuma bakarak biraz daha ilerledi. Artık konum geldiğini gösteriyordu. Bir ev vardı karşısında. İki katlı bir ev. Burası olması için dua ederek çıktı arabadan Sunghoon. 

Eve doğru ilerledi. Bir kaç saniye kapıyla boş boş bakıştı. Vurmalı mı yoksa kaç gündür özlediği adamı bırakıp gitmeli mi diye düşünüyordu. 

Cesaretini topladı ve kapıyı çaldı. Bir kaç saniye sonra kapı kolunun tutuluş sesini duydu. Gerginlikten bayılacak gibi hissediyordu. Kapı açıldı, Jake'in yüzü girdi görüş alanına. "Jake..." dedi, fısıltı gibi çıkmıştı sesi. Jake gözleri kıpkırmızı, şişmiş olmasına rağmen hala çok güzel gözüküyordu. Jake'in tekrardan gözleri doldu. 

Sunghoon, Jake'in bağırıp çağırmasını beklerken Jake kollarını Sunghoon'un boynuna dolamıştı bile. Şaşkınlıkla donup kaldı. Ama hemen kollarını Jake'in beline sardı. Jake ağlıyordu, küçük küçük hıçkırık sesi geliyordu kulağına. 

"Ağlama, Jake, ben özür dilerim."

"Özür dilenecek bir şey yapmadın." kafasını kaldırıp Sunghoon'a baktı. "Sana öyle çıkışmamalıydım, sana öyle davranmamalıydım." 

"Sunnghoon, o senin suçun değildi. Ben sadece inanamıyorum nasıl bu kadar salak olduğuma. Ama sen sürekli ciddiyetsizdin, sürekli saçma sapan davranıyordun ve ben böyle bir şey olacağını hiç düşünmedim." burnunu çekerken söyledi. Sunghoon onun saçlarını okşarken kafasını kendi göğsüne yasladı. 

"Bu senin suçun değil, tamam mı? Ağlama artık, ne kadar çökmüşsün." Jake kafasını Sunghoon'un göğsünden kaldırıp gözlerini sildi. Bu arada Sunghoon hayranlıkla Jake'i izliyordu.

Ne ara ondan bu kadar hoşlanmaya başlamıştı? Bilmiyordu. Hiç bir şey bilmiyordu. Tek bildiği Jake'i ne kadar özlediğiydi. "Neyse, kapıda dikilmeyelim. İçeri geç." Jake bunu söylediğinde daha yeni farkına varıyordu. Kapıda sarılarak beklediklerini. Kollarını Jake'in belinden çekti ve bu sefer elini tuttu, onu da arkasından getirerek içeri girdi.

Konuşmaları gereken çok şey vardı.

----------------------------------------------------------------------------------------

ya ben bu kici kirik fici nasil devam ettiricem 

Seni bi sikerim :: JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin