2.it turns out

1.5K 201 32
                                    

"""""

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

"""""

Sesampainya di depan rumah sakit...

"Sayang tak apakan hari ini aku tak temani?" Ujar lisa melirik istrinya yang sedang memangku jiwoo

" Hmm sebenarnya aku ingin di temani hon tapi ya sudah lah tak apa lagi pula tak baik membiarkan jiwoo selalu berada di rumah sakit... itu tak baik untuk kesehatannya.. " balas jennie pasrah..

"Baiklah jangan terlalu lelah bekerja nde .. jika ingin pulang beritahu aku  nanti ku jemput " ucap lisa seraya mengelus pipi mandu istrinya dengan lembut ..
jennie bahkan memejam kan matanya menikmati elusan di pipinya...

"Huum aku akan pulang bersama chaeng hon.. nanti siang dia akan memeriksakan kandungan kesini dan akan pulang bersama ke mansion kita karna jimin masih di Thailand" timpal jennie

Lisa hanya mengangguk mengerti ..

"Kemarilah beri aku energi agar semangat bekerja" imbuh.jennie seraya mencodongkan wajahnya..

Lisa mengerti dan

Cuppp

Cuppp

Cupp

Cupppppp

Lisa mengecup kedua pipi mandu istrinya bergantian lalu mengecup keningnya dan terakhir lisa mengecup lama bibir cerry pemilik mata kucing itu...

Seperti biasanya jennie tak akan pernah puas..
Sebelum lisa melepas ciumannya jennie akan selalu menahan tengkuk lisa dan memperdalam ciuman mereka..

Jennie melumat dan menghisap bibir montok lisa dengan sangat semangat....

Mmmhh


"Hiks hiks HUWAAAAAAA..."Kim jiwoo manoban menangis melihat mulut daddynya di makan mommy nya sendiri...

Sontak pangutan keduanya terlepas karna kaget dan baru ingat kalau mereka tak hanya berdua di sana...

Jiwoo meronta di lahunan jennie dan merangkak pindah ke lahunan daddynya lalu dengan posesif jiwoo memeluk leher lisa dengan tangis yang belum reda ..

"Hikh ommi dahat hiks tenapa matan bibil daddy hiks .baby tad tuka" isak jiwoo di leher sang daddy

Jennie dan lisa hanya cengengesan dan minta maaf pada gadis mungil mereka... ini bukan pertama kalinya mereka menodai mata suci jiwoo..

Sungguh jennie lupa daratan jika di hadapan lisa...

...

..

Jiwoo terus merengek ingin pulang dan tak ingin mencium mommynya dia ngambek pada jennie...
Akhirnya lisa pulang dengan jiwoo yang kekeh ingin duduk di lahunan lisa...

Sesampainya di mansion lisa bermain dengan anak bungsunya.

. dia berenang ,bermain lego, menonton ,dan lain lain ..

"K'M" (that is you) "JENLISA STORY"✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang