po bitvě a táborový turnaj

13 2 1
                                    

Rozhodly jsme se že znovu postavíme tábor. Dostavěly jsme tábor a znovu čekaly na posily že severu a na konvoj trpaslíků chaosu kteří by nám předaly zbroj a zbraně protože jejich výrobky využívá celý chaos. Což potrvá nejmíň měsíc takže musíme čekat a někdy čelit útokům Norsky protože jsme táborem zablokovali průsmyk a jen za poplatek jsme je pouštěly přes průsmyk. Začala se nás čím dál víc zmocňovat nuda a tak jsme se rozhodly uspořádat turnaj o život a na smrt po pár dnech vše bylo hotovo a turnaj mohl začít Archaon s tím nakonec souhlasil ale Wulfrikovi zakázal se turnaje zúčastnit což ho moc nepotěšilo. Každopádně turnaj začal velmi tvrdě když se účastníci zabili navzájem když jsem přišel na řadu já tak jsem se musel připravit proti jednomu z nejsilnějších vojáků v táboře který se jmenuje Harald Hromokov . Po přípravě jsme vešly do ohraničené arény a postavili se naproti sobě „ Nechť vyhraje ten nejlepší" řekl Archaon a začal souboj já jsem se začal krýt štítem a pomalu se k němu přibližovat on však zvolil taktiku úplně jinou a bezhlavě se na mě vrhl a já jsem se sotva stačil vyhnout a už na mě letěla další rána nestíhal jsem nic jiného než se vyhýbat jeho útokům. Už to trvalo asi 7 minut a furt se na něm neobjevila žádná známka únavy a když mi zničil štít tak se mi pokusil zasadit smrtící útok. Došly mi nervy a pokusil jsem se ho bodnout do ruky ale jeho kladivo se střetlo s mým mečem a nikdo se z toho sepnutí nedokázal vyvlíknout až to nakonec sám Archaon musel souboj ukončit a nazvat ho remízou. Turnaj pokračoval ještě pár dní.

Jak se vám to líbí to napište do komentářů tak čus.

Cesta konce časuKde žijí příběhy. Začni objevovat