trolí problém

5 1 1
                                    

Od válnice to byl tak kilometr a pořád jsme museli jít směrem přístav i když tam nejspíš Wulfrik zahinul což pro nás bylo velmi špatné a naše oddanost slábla každým ujdutím kilometrem. A Throgg byl polomrtvý a na své rozpárané břicho nenechal šáhnout nikoho. Nikdo si sním nevěděl rady a tak jsme se krom Archaona modlili za jeho uzdravení všem bohům chaosu bez vijímky avšak přicházel jen silný severský vánek který nikomu nedovolil se jen na malou chvíli zastavit. Celodenní pochod si na vojácích zanechal únavu a neschopnost jít bez spánku dál a tak jsme byli nuceni se utábořit. Rozhodli jsme se utábořit v nedaleké jeskyni která je skoro celá zavalena sněhem což byla výhoda když jsme za zadkem měli armádu Kislevanů . Když jsme se se konečně dostaly do jeskyně a dostavěli tábor tak se z hlubiny jeskyně uslyšeli řev který se přibližoval když v tu se to objevilo pět ledních trolů kteří však byli nepřátelští a k Throggovi se chovali bez úcty naše armáda jestli se tomu tak dalo říkat byla překvapena až na Archaona kterému bylo v očích vidět jen vztek z jejich troufalosti ale jeho pohár trpělivosti přetekl až tehdy když jeden s trolů řekl „ Ty umřít já být král!!!" Archaon se na ně vrhl tři zabil ale ostatní se na Throgga bezhlavě vrhli. Ale on se překvapivě dobře bránil a jednoho dokázal i zabít ale stejně dostal smrtící ránu když se Archaon postaral o posledního trola a klekl si k jeho tělu které se už jenom trochu třástlo a po chvíli se přestalo třást úplně pak Archaon zašeptal„ Přišli jsme o dalšího vůdce" a pak zařval „ Běžte se prospat zítra ráno vyrazíme!" Throggovo tělo jsme nechali se povalovat a šli spát.

Throggovi se to nezahojilo protože ledová wiverna má v drápech jed který znemožňuje jakoukoli regeneraci krom božské regenerace no tak čus.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 02 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cesta konce časuKde žijí příběhy. Začni objevovat