İyi okumalarrrr
Üçlü vampirler🧛🏻🧛🏻🧛🏻♀️
Hayoon
jungkook nerdesin birazdan
ders başlıcak Bay Yoongi gelicekSeojun
Uyanmadı mı acabaHayoon
jungkooku tanımıyor musun
Jun saat 08:34 şimdiye kadar
uyanması gerekSeojun
bana ne kızıyorsun yaHayoon
Sus jun SusJungkook
Ne kavga ediyonuz geldim be
Koridordayım
(08:36)Jungkook
Siktir Bay Yoongi sınıfa girdi______________________
Bay yoongi sınıfa girmişti tabi ben yine derse geç kaldım. Yine ceza vericek,her halde geçen sefer ki gibi beni tek ayak üzerinde tutar umuduyla kapıyı çalıp sınıfa girmiştim.
"Yine geç kaldın jeon jeongguk "
"Üzgünüm Bay min uya kalmışım bir
daha olmayacak""Geç yerine"
Hayret sakince karşıladı. Yine birşeyler mi düşünüyor acaba bugün yine büyücüler ve vampirler iş birliği içerisinde büyülü ormana gidecek o an mı ceza vericek acaba gerçi bana en büyük ceza taehyung ile olmak olur.
_____
Aradan 2 saat geçmişti ve tüm büyücüler,
vampirler bahçeye çıkmıştı. Taehyung tam tanımda duruyordu büyücüler ve vampirler iki kişi olmak üzere eş seçilcektik Bay Min'in gözünün içine bakıyordum Taehyung ve beni eş seçmesin diye ama tam tersi olmuştu Taehyung ve ben eş olmuştuk.Aslınd iyiydi Taehyungu tanıyordum oda beni tanıyordu eşleşmeyen bir kişi vardı Park jimin Taehyung'un en yakın arkadaşı Taehyung Bay Min'e 'jiminde bizimle ola bilir mi?' Sorusunu sormuştu Bay Min ise 'hayır iki kişi olmak zorundasınız' diye cevaplamışdı Taehyung tekrardan 'jimin ne olcak peki' diye sorsuğunda ' benimle olacak' cevabını vermişti Bay Min. Ve her gruba bir harita verilmişti haritanın üzerinde çarpı izleri vardı.
_____
Ormana gelmiştik içine girmiştik her bir grup ormanın derinliklerine dalmıştık Taehyung haritaya bakarak yürüyordu ben ise elimdeki sopa ile yeri çiziyordum kaybolmamak için.
Yarım saattir ormanın içindeydik telefon çekmiyordu elimde bir pusula bir sopa ile etrafa bakıyordum Taehyung ise harita üzerindeki çarpı işaretlerini bulmaya çalışıyordu neredeyse akşam olacaktı ve hava soğuktu " Taehyung bulamadın mı hala" diye bir soru yöneltim ve kafasını kaldırmadan cevaplamışdı " yardım et bulayım kazık gibi dikiliyor etrafa bakıyorsun" kazık gibi mi harita onun elimde bakmama bile izin vermiyor ki nasıl yardım edebilirim söylediği şeye alınmıştım ve durduğum yerden yani onun yanından uzaklaşmıştım.
Geç olsada farketmişti uzaklaştığımı kafasını haritadan kaldırıp etrafa bakmıştı beni göremeyince endişekecek olacak ki ormanın içinde dolanmaya başlamıştı ama ben yarasa görünümümdeydim ağacın üzerinde "jungkook nerdesin ah yaramazlık sırası değil" yaramazlık mı? Bunu kendisi istedi "eskisi gibi yine mi trip atacaksın ah çok alıngansın kookie" eski gibi mi? Kookie mi? Beni hatırlıyor muydu ama hiç öyle davranmıyordu ki.
Ağaçtan indim ve vampir görünümüne geçtim ve Taehyung arkasını döndü " sen beni hatırlıyor muydun hyung" yanına gittim ve konuşmak için dudaklarını aralamıştı " Evet kook hatırlıyorum unutmadım seni" gözlerim dolmuştu onu özlemiştim oda bana sarılmıştı ve ilk ayrılan o olmuştu "Üzgünüm öyle dediğim için alıngan olduğunu aklıma getirmem gerekiyordu gitme bir daha sana zarar gelmesini istemem" eskisi gibi korumaciydı kendiliğinden hiç birşey kaybetmemiş kendinden önce hep başkalarını düşünürdü bunu ona yapmamasını söylemiştim ama beni dinlememişti ve hep üzülen o olurdu.
Neredeyse 2 saattir ormandaydık ve hava git gide soğuyordu titriyordum Taehyung bunu farketmiş olucak ki duraksamıştı." N' oldu hyung" yerden çırpı topluyor ve bir yerde birliyordu tekrardan N' olduğunu sorduğumda
" üşüyorsun dinlenelim" demişti ve topladığı çırpılari yakmaya uğraşıyordu. 2 dakika sonra çırpılar yanmıştı ve ısınmaya başlamıştım"ısındın mı"
"Evet teşekkür ederim Victor "
Eskiden hep Victor derdim ve içimden bir ses yine öyle dememi söylemişti. Ama o değişmişti eskiden renkli kıyafetler giyerdi ve gülerdi ama artık renkli kıyafetler giymiyor ve gülmüyordu o kare gülüşünü göremiyordum onu izliyordum ve oda bana bakmıştı göz göze gelmiştik.
"Bişiy mi diyeceksin"
" neden artık gülmüyorsun ve
o renkli kıyafetleri giymiyorsun sana yakişiyordu"" her insan büyüdükçe değişir jeon ve bende değiştim"
"Ama neden"
Konuşmamla kalktığı bor olmuştu ve bende kalkmistım taehyung ayağı ile toprakları ateşe doğru itiyordu. Ateş sönmüştü ve yürümeye devam etmiştik " işte bak orda ateş bölecekleri var hyung gidelim" görev ateş böceklerini bulup birlikte fotoğraf çekinmekti ama tek sıkıntı taehyung fotoğraf çekinmeyi sevmezdi.
"Geç hadi fotoğrafını çekiyim"
" hyung bu benim ödevim değil
ikimizin ödevi""Sevmiyorum kook"
"Ama taehyung"
"Çekelim ve gidelim jungkook"
Onu dinlememiştim ve uzaklaşmaya başlamıştım arkamdan 'jungkook dur' diye bağırıyordu tabi duymazlıktan geliyordum.
__________________
Bitti
Umarım seversiniz
💜🫶🏻