benim bebeğim

9 3 0
                                    

Jungkook

Şarkıyı söylediğimde aklıma taehyung gelmişti neden hep aklıma geliyordu beni bıraktığından beri aklımdaydı çocukluğumdan beri. Aslında haklıydı yılar sonra abisi çıkıyor ve onunla yaşamaya devam ediyor.

Şarkıyı söylediğimde herkes alkışlamiştı min yoongiden izin alıp sınıftan çıkmıştım çıktığımda taehyung kapıdaydı ne işi vardı burda.

"Napiyorsun"

"Şey hiç geçiyordum burdan işte"

Yalan söylediğinde yanakları onu hemen ele verirdi kızarırdı yanakları. Ve yine öyle olmuştu kızarmıştı o yumuşacık yanakları elma gibiydi tam ısırmalık. Tanrım ne diyorum ben.

"Sınıfına git taehyung"

"Yanaklarım yine kızardı öyle dimi"

"Elmadan daha fazla"

"Pekala gidiyorum ozaman ben"

"Git"

Arkasını dönmüş gidiyordu olduğum yerde durdum bir yere gitmemiştim gidişini izliyordum. Arkasını dönüp tekrardan yanımda gelmişti.

"Jungkook şarkı"

"N'olmuş şarkıya"

"Şarkı çok güzeldi...o şarkıyı yılar sonra senden duymak çok güzeldi kookie"

Dinlemişmiydi. İstemsizce gülümsemiştim elimde olsa ona şimdi yine söylerdim burda tamda burda ama içimden bir ses bunu istemiyordu. "Kookie" diyip gitmişti yanımdan bu sefer. Bende bahçeye çıkmıştım. Büyücüler ve vampirler ayrı sınıftalardı bu yüzdende taehyung ve ben aynı sınıfta değildik keşke aynı sınıfta olsaydık da bu şarkıyı ona söyleye bilseydim. Sevgili yazarımıza buyrulur.

( valla vampir olan sensin jungkookcum olmaz hem hikayenin adı büyünün gücü bana ne aaa düzgün anlat hikayeyi bozma)

Azarda yediğimize göre hikayeye devam edebilirim.
(Haşa ne azarı lan tamam devam)

-akşam saat 19:26-

Üçlü vampirler 🧛🏻‍♀️🧛🏻🧛🏻

Hayoon
Jungkook,
Seojun

Seojun
Söyle prensesim

Hayoon
Dışarı mı çıksak benim canım sıkıldı

Seojun
Ablam ile işlerim var prensesim
Olmasa gelirdim yanına

Hayoon
Jungkook nerde ya

Seojun
okuldan sonra hiç konuşmadık

Bir kafeye gideceğini söylemişti

Hayoon
Anladım

(Jungkook çevrimiçi)

Hayoon
Hah bak çevrimiçi oldu

Jungkookie

Seojun
Ben kaçar çocuklarrr

(Seojun çevrimdışı)

Jungkook
Bir şey mi oldu güzelim

Hayoon
Jungkookie dişarı çıkalım mı
Lütfen lütfen

the power of magic | TAEKOOK  Where stories live. Discover now