Kafamdaki deli soruları bir kenara atıp uyudum ama uyuyuşum sadece yarım saat sürmüştü.Uyandığımda saat ikiydi.Hotel odasının televizyonunu açtım.Gördüğüm haber karşısında gözümden bir damla yaş aktı."Flaş Flaş Nurullah Taş'ın oğlu Uzay Taş can ciğer arkadaşı Doruk Çetin ile kavga etti.Kavga sonucu ünlü iş adamının oğlu uzay ağır yaralandı."Hemen hazırlandım ve Uzay'ın odasına gittim.Tam kapıyı çalaçakken o kapıyı açtı.Acelesi var gibi görünüyordu.Ellerini açık kumral saçlarına doğru götürdü ve "Merhaba PRENSES!! Gece gece burada ne yapıyorsun bakalım ağladın mı sen ?" "y-yo-yok canım" Daha sonra yok derken hıçkırarak söylediğimi farkettim.Sanırım bu sefer ağladığımı fazlasıyla belli etmiştim."Benim acil bir işim var" Aklı sıra darbeleri ve karnının acısını bana belli etmeyecekti.Haa bende yedim.Bende Maya'ysam sana bunu ödetirim."Ben korkmuştum da yanına geldim." "Tamam benim odamda bekle hemen geliyorum." "Ya ben korkuyorum diyorum sen beni odada yalnız bırakmaktan bahsediyorsun." "Sen önceden böyle değildin.Benden daha cesurdun." "İnsanlar değişebilir bunu benden fazla sen anlamalısın.Eskiden inek diye tanınan Uzay şimdi ünlü iş adamının oğlu olarak tanınıyor." Onu üzmüstüm.Sanırım bu lafar ona fazlasıyla ağır gelmışti.Bu kadar dobra olmamalı ve sesimi yükseltmemeliyim."Niye bana sesini yükseltiyorsun? O haberi izledinmi?" "Evet izledim ne oldu ne yapacaksın?" Bu defa sesim oldukça yüksek çıkmıştı."Bana sesini yükseltme!" Uzay'ın sesiyse benim sesimin tam tersine ağlamaklı ve cok tiz çıkmısti ."Sus Uzay bu konuda fazlasıyla haklıyım." "Susmuyorum ben haklı falan değilsin sen şaşkınsın sen iyi değilsin.Hepsi o Doruk yüzünden allah belasını versin o herifin!!" " Hayır suç sadece Doruk'ta degil suç hem sende hem de Doruk'ta." "Hayır ben haklıyım bir kere dinlesen nolur nolur ??" Uzay nolur derken çok tatlı oluyordu.Hele o nolur derken o harfini uzatması ve o anki bana bakışları ,iyimiyim ben yaaaaa ??
1 GÜN ÖNCE
@Uzay'ın ağzından@
"Senden nefret ediyorum DORUK ÇETİN".
"Ne bu ergen tavırlar?neyse bende başka bir kız bulurum."
"Tüm kızlara Yaptığın ayıbı geçtim en çok Başak'a üzülüyorum."
"Sanane ki sen sanki kızları çok takıyorsun anneni bile sevmiyorsun onun Ölümüne sen sebep oldun"
"Sana ne demeli baban anneni annemle aldattığonda annene küfürleri savurup babanla Italya'ya kaçtın."
"Annem tam bir OROSPUYDU!!"
Dorukla yumruk yumruğa olduğumuzda onun üstündeydim.Karnımda bir acı hissettim karnıma baktığımda kan gölüyle karşılaştım.Doruk karnıma baktığım saniyelerden yararlanıp koşarak kaçtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'A YOLCULUK
RomansaDepresyonda olan bir kızın orta okulun ineği ile yaşadığı anlatılamaz aşkın başlangıcı...