Poté jsem se odtáhla a dívala jsem se Dominikovi do očí. A zjistila jsem že má krásně oříškové. Hele je mi to trapný ale nechceš přes noc zůstat? Zeptal se mě.No hele asi ne protože...... prosím. Hned jak jsem uslišela to slovo nemohla jsem říci ne. Tak jo odpověďela jsem unaveně. Myslela jsem že se sním jen seznámím a ne že se zamiluju. Tak pojď ty ochrapo. Řekl a já myslela že se zblázním.
POHLED DOMINIKA:
Myslel jsem že se s ní jen vyspím ale ten polibek musel něco znamenat asi jsem se zamiloval ale co když to ona nevidí stejně. Už jsme v pokoji a Nikol už se asi půl hodiny sprchuje. Nevím co tam dělá tak dlouho zrovna když jsem nad tím přemýšlel tak vylezla. Nemohl jsem z ní spustit oči měla na sobě jen spodní prádlo. Panebože otoč se křikla po mně . Jo jo hned hlavně se nerozčiluj. Btw seš docela hot řekl jsem jí. Byla celá rudá měl jsem radost proto jsem si byl jistější že se jí taky líbim. Asi za 15 min když už jsme leželi v posteli jsme si začali povídat. Hele přemýšlela jsem o té puse a chci jen aby jsi věděl že mi to není jedno a doufám že tobě to taky není jedno protože jsem se do tebe asi zamilovala a bude pro mne těžké se odmilovat. Vím že mi teď odpovíš že jsem jenom fanynka a že na tom nejde postavit aspoň kamarádství ale moc bych tě chtěla víc poznat určitě mi nejsi lhostejný.Řekla to tak hezky ale myslím že po dni známosti je dost brzo na vztah. Rozhodně mi nejsi lhostejná ale vztsh sni kamarádství po jedno denní známosti nepostavíš. Viděl jsem jak se jí lesknou oči. Ne prosimťe Nikol já to nemyslel tak že už se neuvidíme ale tak že pokud budeš chtít tak na tom zapracujeme. Ty by jsi chtě-l -l strašně se jí klepal hlas. Jasně že ano chci tě poznat a utřel jsem jí slzu. Ale teď pojď už spát bobi. Viděl jsem jak se trošku usmála. D-d-d obře bylo vidět že je nervózní tak jsem si jí přitáhl do objetí a lehl jsem si položila si hlavu na mojí hruď a podívala se na mě neodolal jsem a dal jsem jí krátkou romantickou pusu usmála se na mě a zavřela oči za chvilku usla.
POHLED NIKOL:
Ráno jsem vstala s usměvem na tváři ale Domča pořád ještě spal ale já už jsem chtěla jít domů takže jsem mu napsla na kus papíru napsala moje tel. číslo a můj instagram. A mohal jsem se vydat domů. Celou cestu jsem přemýšlela o tom jestli se k sobě hodíme nebo ne došla jsem k tomu že jestli mu na mně záleží tak se ozve .
POHLED DOMINIKA:
Ráno jsem se snažil nahmatat Nikolu na druhé straně postele ale nebyla tam nahmatal jsem jen papír na paíru byl jen vzkaz od Nikol: Ahoj Domi chtěla jsem už jít domů nebylo mi dobře každopádně když budeš chtít tak se ozvi PS: doufám že se ozveš :) hned jak jsem našel to tel. číslo tak jsem jí chtěl zavolat ale nakonec jsem jí napsal sms: Nikol proč jsi odešla a nevzbudila jsi mě mohl jsem tě vzít na nějakou dobrou snídani a pak bych tě hodil domů už teď mi chybíš
Ahojky guys takže mam tady další kapitolkuu zítra možná vyjdou 2 kapitolky děkuju za všechny přečtení a mam vás rada
Vaše B.
ČTEŠ
Navždy spolu
FanfictionJak dopadne příběh nezajímavé holky jménem Nikol? Jak se změní její život po seznámení s jejím idolem? Přečti si fanfikci a zjisti více.