Setkání

18 1 0
                                    

POHLED NIKOL:

Na telefon mi cinkla sms. Hned jak jsem si ji přečetla tak  se mi vykouzlil úsměv na tváři. Neváhala jsem a zavolala jsem mu . Z telefonu se ozval rozespalý Dominik. Ahoj Domi ja ja se omlouvám...... neomlouvej se to nevadí kde jsi? Jsem už doma . Dobře pošli mi adresu a za 30 minut jsem u tebe. Zajdeme si na oběd a pokecame. Dobře budu se těšit. Za 25 minut už mi Domča volal že je před barakem ale ja ještě nebyla hotová tak sem mu řekla ať jde nahoru. Potom zazvonil zvonek hrozně jsem se těšila. Šla jsem otevřít a stál tam krásně oblečený Dominik s kytkou v ruce a úsměvem na tváři. Ahoooooj řekla jsem a obejmula jsem ho. Ahoj Niky to je pro tebe a podal mi nádhernou kytku. Děkuju moc no hele běž si sednout na gauč a já budu zachvíli hotová. Ty nemáš rodiče doma nebo co ? Já bydlím sama křikla jsem na něho z mého pokoje. Dělala jsem si už jenom lehký makeup ale Domča to asi beze mě nevydržel. Přišel ke mně do pokoje a pohladil mě po zádech. Kolik ti vlastně je ? Zeptal se na otázku kterou jsme včera nestihli. Je mi 19 bude mi 20. Tvl jsi na mě moc mladá řekl a mě zamrazilo. No to teda nejsem a otočila jsem se na něho. Dominiku já jsemvždycky chtěla staršího kluka je mi to jedno mám tě ráda takového jaký jsi.

POHLED DOMINIKA:

Tyhle slova mě zahřáli na duši. Chtěl jsem s ní něco víc a né jen kamarádství. Neudržel jsem se a prostě jsem jí políbil. Myslel jsem že se odtrhne ale kupodivu se jí to líbilo a spolupracovala. No tak pojď moc ti to sluší už můžeme jít. Řekl jsem a ona se začla smát. Jo tak jo pojďme. Už jsme v restauraci. Tak dobrý den co to bude ? Přišla za námi servírka a nechutně se o mě otírala a dotýkala se mě podíval jsem se na Nikču a ta byla celá rudá tak mě to potěšilo. Dáme si jen džus. Dobře hned tady budu a hodila na mě sexy úšklebek. Tady někdo žárlí a u toho jsem se podíval šťastně na Nikču. Nech toho Dominiku nemám náladu. Hrubě mi odpověděla. Promiň jen mám z toho radost už dlouho jsem nebyl takhle šťastný. Promiň nechtěla jsem být zlá ale záleží mi na tobě nemůžu za to že jsem se do tebe zamilovala ale ty to necítíš stejně. Když jsem slyšel tahle slova nevěďel jsem co říct.

POHLED NIKOL:

Hele myslím si že celé tohle byla chyba zaplatím a půjdu. Co? řekl Dominik. Nechci se trápit chápeš to ? Nech mě jít prosím. Nenechám tě jen tak odejít pojď si o tom promluvit Niky prosím. Nemůžu nemůžu nech mě křiknu po něm. Budu platit. Bude to 95 hodím po ní dvě stovky drobné si nechte. Běžim a brečím. Jak jsem mu to mohla udělat? Ale hlavně jsem si neuvědomila že je to playboy a že by mě nikdy nemiloval chtěl se semnou jen vyspat a pak mě nechat. Panebože jsem taková kráva. Za pár minut jsem doběhla domů. Už jsem asi tak hodinu doma. A pořád přemýšlím o tom co se vlastně dnes stalo. Během mého dlouhého přemýšlení jsem měla několik zmeškaných hovorů od Dominika.


POHLED DOMINIKA:

Několikrát jsem jí volal. Nezvedla mi to. Jak jsem jí to mohl udělat . Dal jsem jí pocit že í nechci. Ale já jí kurva moc chci. Nenechám jí jít miluju jí. Chci s ní být ikdyž jí vubec neznám. Dokážu jí to a to hned zítra půjdu za ní ale dnes už to nedokážu.





Čautee další kapitolka očekávejte ješťe jednuu. Děkuju za všechny předčtení. Co si zatím o příběhu myslíte ? Mám vás ráda.

Vaše B.

Navždy spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat