Cože?

11 0 1
                                    

POHLED DOMINIKA:

Hned jak jsem viděl že do místnosti vešla ta kunda tak se mi chtělo zvracet a věděl jsem že bude zle. Nikol začala řvát a taky brečet. Ne Niky pojď jdeme já ti to vysvětlím prosím. Takže Nikol jo? Kláro zavři už hubu. Nikol dostala panic attack a jájsem jí chytl do náruče a odnesl jsem jí. Byli jsme u auta a já Nikol položil na sedadlo a začal jí uklidňovat. Niky v klidu všechno je vpohodě podívej se na mě. Podívala se na mě s ubrečenýma očima. Můžu tě obejmout? Zeptal jsem se jí. Ne prvně chci vysvětlení Dominiku.



POHLED NIKOL:

Nevěděla jsem ja se mám cítit. Jsme spolu jen pár dní a už mě podvádí? Ne to je blbost ví jak mi na něm záleží ale co to potom mělo znamenat ? Chci vysvětlení a řekni pravdu prosím. Samozřejmě nikdy bych ti nelhal. Řekl a mně se malinko ulevilo. Víš Klára je moje bývalá. Prosím nenaštvi se. Prostě se nepřenesla přes to že jsem se s ní rozešel protože náš vztah byl toxický. A taky mě podváděla s deseti dalšíma. Jak dlouho? Zeptala jsem se ho. Nechápu na co se mě ptáš. Řekl mi. Jak dlouho už spolu nejste ? Asi rok a půl? COŽE? Nikol prosím nezlob se že jsem ti o tom neřekl je mi to líto. Cítila jsem se hrozně tak jsem ho obejmula a dala jsem mu pusu. Nezlobím se jen jsem se asi prostě hodně zamilovala. Ale teď už pojďme k tobě prosímmmmm. No tak jdeme a jsem rád že se nezobíš. V hlavě jsem si ale začala uvědomovat že se známe fakt krátkou dobu a já už bych si ho chtěla vzít. Z cesty si nic nepamatuju protože jsem usla v autě což je za mě teda fakt trapas. No každopádně jsem se už potom probudila v posteli a slyšela jsem proud tekoucí vody. Domča se sprchoval.



POHLED DOMINIKA:

Byl jsem hrozně rád že se nezlobila. Je hrozně chápavá a to se mi na ní líbí. Cesta autem netrvala nějak dlouho asi 5-10 min ale i přes to Niky v autě usla. Je hrozně roztomilá když spí. Byli jsem před mým bytem a akorát jsem parkoval do mé garáže. Jelikož bych jí rozhodně v autě tak jsem vystoupil a vzal jsem jí do náruče . Jen tak tak jse mi povedlo otevřít dveře dal jsem jí pomalinku a něžně do postele a přikryl jsem jí. Šel jsem na rychlo do sprchy. Myslel jsem že spí tvrdě že jí neprobudí jen zvuk vody. Mýlil jsem se. Šel jsem jen v ručníku no otevřel jsem dveře od koupelny a viděl Niky jak na mě kouká. V tu nejvíc nevhodnou chvíli mi spadl ten skurvenej ručník. Takže měla krásný a přímý pohled na mé péro. Zvedla se z postele a přišla ke mě a začala mě hladově a surově líbat neovládl jsem se a zhodil jsem jí  na postel a sundal jsem jí tričko a podprsenku měl jsem přímý pohled na její ňadra které byli mimochodem nádherné a poté ...........




Ahojky guys máte tady další kapitolku co na ní říkáte ???????? Děkuju vám za všechny předčtení mám vás ráda.

Vaše B.



Navždy spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat