Nemůžu dál

21 0 0
                                    

POHLED DOMINIKA:

Už jsme spolu 2 měsíce a Nikol začala chodit do školy. Náš vztah je teď hrozně prázdnej. Mám nějaký koncerty a ona je zase pořád ve škole přijde v 5 hodin odpolednea je strašně unavená. V tu bodu já ani nejsem doma chodím domů kolem 8 ale to ona už spí. Dnes přijdu dřív chci si s ní promluvit.

Jsem doma a Nikol akorát přišla. Ahoj lásko řekl jsem. Ahoj a dala mi pusu. Pojďme si promluvit prosím. Asi vímo čem chceš mluvit.Odpověděla. Posaď se prosím a ukázal jsem na gauč přede mnou. Hned jak si sedla tak jsem začal mluvit mám to v životě tak že jdu rovnou na věc nemám zapotřebí někomu mazat med kolem huby. Nikol já už nemůžu takhle dál. Prostě náš vztah je teď hrozně prázdnej. Já to takhle nechci. Takže se chceš rozejít? Zeptala se mě Niky a mě se zastavil dech. Nee panebože Niky já tě miluju jen chci nějakou změnu. To se mi ulevilo já tě miluju nechci se rozejít. Pocem prosimtě a dal jsem jí pusu. Já o tom chtěla taky mluvit. Udělala jsem si školu online. Co to znamená zeptal jsem se jí. Že už teď  budu jenom doma a bude to nejlepší období našeho života. To jsem hrozně rád  a silně jsem ji objal. pojď na něco koukat a já udělám popcorn a připravím nějaké snacky. Tak jo já jdu něco pustit. Za pár minut se scházíme v posteli kde spolu ležíme a koukáme na film. Za pár minut upadám do hlubokého spánku v Dominikově objetí. Strašně ho miluju. Probouzím se pozdě v noci ale Dominik vedle mě není slyším jak se z někým hádá.Dominiku vejdu rozespalá z ložnice a uvidím něco z čeho budu mít noční můry....





Ahoj dnes krátká kapitola není mi moc dobře ale děkuji všem

Vaše B.

Navždy spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat