— Хто ви? — налякано запитала я.
— Я засмучений, хіба ви не пам'ятаєте мене?
— Я навіть не бачу вас, щоб згадати.
На мої слова не було відповіді, але через хвилину руки незнайомця міцно стиснули мої плечі, і він прошепотів на вухо кілька слів:
— Ви скоро дізнаєтеся.
Моя голова раптово почала сильно боліти, а в кімнаті стало дуже холодно і вітряно. Після цього він нічого більше не сказав, і за кілька хвилин цей хаос припинився — він пішов.
Мене засмучувало лише те, що мій час піде на прибирання будинку. Я почала збирати і складати всі речі, що попадали з полиць, як раптом увімкнули світло.
— Нарешті! — підстрибнувши від радощів, я тільки додала собі більше роботи. Не минуло й двох годин, як я впоралася із завданням. Тепер я хотіла просто поспати.
Темний палац, бордові доріжки, і дві високі фігури.
— Ти прийшов. Я сподівався, що ти заблукаєш у просторі, — промовив високий чоловік з темним волоссям та очима, що сяяли від люті.
— Я теж. Було б дуже добре не бачити твого обличчя.
— Твої слова з кожним днем завдають більше болю. Моє серце не витримає, — трохи саркастично сказав блідий хлопець.
— Коли це в тебе було серце?
Чорнявий насупив брови, і на його обличчі з'явилася посмішка, яка не передбачала нічого доброго. Після цього він зник. Зараз я думав лише про дівчину, яка тремтіла від страху. Можливо, я був занадто грубий?
Я прокинулася від потворної мелодії будильника. Знову новий день. За вікном сяяло сонце, начебто все було чудово, але після вчорашньої зустрічі я лякалася кожного звуку. Піднявшись з ліжка, я взяла до рук записник і почала малювати все те, що мені довелося побачити уві сні.
Темні коридори з бордовими доріжками, легке освітлення свічками та два силуети чоловічих фігур.
Я вирішила додати ще кілька слів до цього опису: "горщик сліз" та "Натаніель". Спочатку це здалося дуже дивним, а потім ще більш дивним.
Зголоднівши, я поклала блокнот на місце і пішла до кухні. На жаль, у холодильнику нічого смачного не було.
— Треба піти до магазину тоді.
Свіже повітря насичувало мене гарним настроєм і енергією. Парки здавалися ще гарнішими, ніж завжди. Дерева, квіти, трава мали приємний запах, нагадуючи мені дитинство у селищі. Через кілька кроків я вже була біля магазину. Велику споруду наповнювали жінки, чоловіки та діти — люди, за якими я сумувала. Я швидко купила все необхідне і поспішила назад. Хотіла більше провести час на свіжому повітрі, тому зменшила темп.
Повернувшись додому, я поклала продукти в холодильник і увімкнула музику. Почала трохи танцювати, але все одно відчувала себе трохи незручно, раптом хтось стежить. Сьогодні я хотіла приготувати пасту. Купивши всі інгредієнти, це допомогло мені трохи заспокоїтися.
Я смачно поїла, потанцювала, тож залишалося тільки почитати й поспати. Взявши книгу з полиці і перегортаючи сторінки, я помітила, що деякі з них були забруднені чимось червоним, на деяких замальовані слова та відбитки. Знову стало моторошно. Дійшовши до сторінки, на якій зупинилася, побачила напис: "Невже так складно згадати мене?"
У паніці я закричала на весь будинок, не розуміючи, хто міг це зробити. Миттєво почала плакати, кинувши книгу на підлогу. Трохи заспокоївшись, вирішила підняти її і поставити на місце, як раптом з неї випав шматок паперу з текстом. У ньому було підкреслено: "горщик сліз".