1 BÖLÜM HAYAT

103 15 45
                                    

Bugun tam 2 yıl oldu ne mi 2 yıl oldu göreve çıkalı iki yıl oldu artık o kadar çok özlemiştimki topraklarımı, yurdumu, kamuflajimi timimi kızmışlarmıdır bana darılmışlarmıdır 2 yıldır yanlarına gitmiyordum timim, bana olmayan abim yerine koydugum bana hiç bir zaman abimi aratmayan canımdan çok sevdigim aras abim olmayan kardeşlerimin yerine koydugum kerdeşlerim can, mete, murat, ozan, yagız biz altı kişiydik altı can yoldaşı onları topraga vereli tam 2 yıl oluyodu askerligin en üst rütbesine şehitlik mertebesine ulaştılar onların tek bir uzuvlarını bile bulamadım çok aradım ama onlardan bir iz bulamadım.

Yaralı oldugum için aldıgım bir haftalık izinimi evde geçiriyodum ben evdeyken timim aslan timi bir görev gelmiş ne kadar ısrar etsem albaya yalvarsamda izin vermememiş ve onları ellerimle göreve yollamıştım tam bir hafta geçmişte ve timden hiç bir haber alınmıyordu albaya bir görüntülü konuşma geldiğinde albayın Yanına gitmiştim Karagöz ekrandaydı timimi işkence uyguluyordu sorduğu soruları timim Alayına cevap verdiğinde birer yumruk vuruyordu aslanlarımın Başı Dik bir şekilde onu alaylı cevaplar veriyor onun u morali bozulurken Bizimkiler bayağı bir eğleniyordu.

Karagöz bizden istediği bilgilere vermeyince Hepsi de ekranda gözümün önünde teker teker öldürmüştü İşte o gün Benim de öldüğüm gün dü tam 4 yıl olmuştu onlarla ayrılalı.

Ben kıdemli yüzbaşı asena bozkurt 26 yaşında kendini vatanına adamış kimsesiz bir kızım neden kimsesizim diye sorarsanız ben 2 aylıkken yurdun kapısının önüne koyulan kimsesiz biriyim beni kendi ailem istememişken beni kimse istemez sevmesken beni timim sevmişti ben bunları düşünürken arkadan çıtırtı seleri gelmeye başladı daha sonrada sesi.

"Rojda başkan seni çagırır gelesin"

"Geliyorum heval sen gidesin "

Çadırımdan çikip başkanın yanına gittim.

" Buyur başkan beni çagırmışsen"

" Gelesin rojdam bugun büyük gün askerleri esir almışem bizzat senin eskerlerle ilgilenmeni istiyem.

İt herif askerlerimi esir almış şu görev bi bitsin seni kendi ellerimle öldürücem.

Yüzüme sahte bi sırıtış ekleyerek

" Emrin olur başken büyük bi zevkle"

Diyerek yanından ayrıldım askerlerin oldugu çadıra girdim içerdeki başkanın adamlarına.

" Çıkın dişarı başkan haberi var"

Onlar dışarı çıkarken bende askerleri kontrol ettim 5 kişilerdi elleri zincirlenmiş şekilde asılı duruyolardı en baştaki askerin yanına giderek bikaç tane yumruk attım ama banamısın demedi arkadaki askerlerde bagırıyodu.

Geveze olanın yanına giderek bi kaç yumrukta ona attım belli etmesede canının yandıgını yüz hatlarının gerildiginden anladım.

" Bu nasıl karılan yüzümü hissetmiyorum"

Yaklaşık 2 saat kadar onlara bu şekilde işkence uyguladım ne kadar vurmak istemesemde kendimi ifşa edemezdim hemen askerlerin çadırından çıkarak çadırlardan uzak bi agacın altına gittim antrenman yapıyomuş gibi yaparak karargahı aradım.

"Kartal birden kartal ikiye beni duyuyomusun kartal iki"

" Duyuyoruz kartal bir durum bilgisi geç "

" Kartal bir burda havalar bulutlu yagmur yagmadan çikmam lazım"

Anlamişti bu bizim dilimizde askerler burda çıkmaları lazım demekti .

" Yagmur yarin öglen sönsün kartal yurdun seni bekliyo"

Sonunda izin çikmişti askerlerle birlikte bu kampı patlatarak yurduma , vatanıma dönüyodum.

" Emredersin kartal bir "

Talefonu kapattım yere atarak kırdım hemen askerlerin oldugu çadıra giderek kapıyı açtım içerde başkanın adamlarinin biri burdaydı.

" Çık dışarı"

" Ama rojda baş-"

" Sana dışarı çık dedim"

Sesimi o kadar sert çıkarmıştımki hemen korkarak dışarı çıktı askerlere dönerek

" Hanginiz komutan"

" Sanane"

En baştakinin yanına gittim sert bakışlar atıyodu ama o olamazdı yanindakine baktım gevezenin teki oldu belli oluyodu onuda eleyerek digerinin yanına geçtim gözlerinin içine baktım kahve koyu gözleri bende hiç bilmedigim bir his uyandırdı kendime engel olarak komutan oldugunu anlamak zor olmadı timine sahiplenici bakışlar atıyo ve aralarında en sakini oydu herhalinden komutan oldugu anlaşılıyodu kulagına dogru yaklaşarak.

" Yarin öglen burdan sizi çıkarıcam hazır olun"

Yüzüne baktıgımda şaşkın duruyodu.

" S-sen kimsin"

" Boşver sadece sizi burdan kurtarıcam "

Çadırdan çıkarak başkanın çadırına girdim cilveli bir sesle.

" Başkan müsaitmisin "

"Müsaitim rojdam gelesen "

Yanına yaklaşarak cebime önceden koydugum sakinleştiriciyi çıkararak boynuna sapladım , hemen kilitli kasayı bularak kilidi kırdım içindeki bilgileri şalvarımın çebine koyarak kendi çadırıma geçtim ve sert yatagıma yattım yarin yorucu bir gün olucaktı 2 yıldır burda sudan başka hiçbirşey yemiyodum yiyemiyodum yine aç bi şekilde yatagıma yattım ve kendimi karanlıga bıraktım...

Begenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın hikayeme sizden gelen yorumlarınızla devam edicem!!

Bu bölüm biraz kısa ilk bikaç bölüm kısa olup sonra daha uzın yazmayı düşünüyorum.


lttaki begen butonuna basmayı unutmayın!!!

Aradaşım öyleişte44 kitap yazmaya başladı onun kitabınıda degerlendirmeyi unutmayın.

Bi sonraki bölüm çok yakında gelicek...

Bugunlük 650 kelime

Asker KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin